Ево шта треба да урадите кад је једна цена на рафу, а потпуно друга на рачуну | Жиг Инфо

Ево шта треба да урадите кад је једна цена на рафу, а потпуно друга на рачуну

Често се дешава да цена која се налази на рафу, не одговара цени, која се касније нађе на рачуну потрошача. Трговци се правдају огромном количином артикала, којима се често мењају цене, док у Удружену потрошача кажу да су то “цаке” на које потрошачи не смеју да наседну.

– Купила сам козметички сет који кошта 450 динара, међутим на каси ми је наплаћено 602. Побунила сам се, а онда је дошао шеф радње, који ме је са све рачуном спровео до рафа. Тамо је стајала цена од 450 динара. Потом су ми на каси издали други рачун, узели први, и рекли да је дошло до забуне, јер имају превише артикала, и да се пречесто мењаују цене. Да сам којим случајем ишла у већу набавку, вероватно не бих ни приметила погрешну цену – прича Исидора С.

Да су овакве ситуације честе, потврђује председник Националне организације потрошача Горан Паповић, који тврди да им се на дневном нивоу жали велики број потрошача на неусаглашене цене.

– Потрошач плаћа цену која је на рафу, и само ту цену. Трговци се правдају да имају превише артикала, којима треба да се промене цене, као и да имају мало људи, не могу све да постигну и слично. Ипак, за такве ствари нема оправдања, јер се дешавају пречесто. Трговци некада намерно праве такве “грешке”, по принципу, ако прође – прође, јер се често деси да потрошач и не примети, поготово ако купује више артикала – каже Паповић.

Он каже да потрошачи треба са “четворе очи” да гледају рачун, и да ако примете грешке, одмах се жале на каси.

М. Николић   Блиц

Коментари

Коментари


Препоручујемо