Ко пали ватру у ГСП? | Жиг Инфо

Ко пали ватру у ГСП?

Поводом изјаве ПР ГСП да су за пожаре одговорни запослени, оштро реаговали синдикати. „Независност“: Тражимо одговорност за неаргументоване и срамне оптужбе људи

ИЗЈАВА Јоване Пауновић, представнице менаџмента ГСП, да су радници одговорни за саботажу и пожаре на возилима највећег градског превозника, узнемирила је и пробудила синдикате ГСП.

Секретар за јавни превоз Угљеша Митровић поводом овог случаја каже за „Новости“ да засада неће да се меша.

– Не бих давао никакве изјаве пре него се прикупе сви докази, али то како ће и када да иступе, одлука је ГСП – рекао је Митровић. – Сачекаћемо да видимо шта ће утврдити полицијска истрага. Нама се до сада никад нису жалили на раднике и саботажу.

Када је у јуну прошле године откривена афера да поједини шефови у ГСП краду гориво и делове, Милковић, због полицијске истраге, није желео да званично говори о резултатима акције унутрашње контроле и инспектора МУП. А сада је испред руководства највећег градског превозника иступила Јована Пауновић, задужена за односе са медијима у овом предузећу која је за пожаре и саботажу оптужила раднике, иако ни унутар предузећа нису прикупљени сви докази, нити је полиција покренула истрагу.

Док менаџмент ГСП ћути и не одговара на новинарска питања, поједини синдикати оштро су осудили, како кажу, њено неодговорно понашање.

– Срамно је да се на овакав начин, без доказа и судске пресуде, радници оптуже, ни мање ни више, него за саботажу. Посебно је поражавајуће да такво саопштење даје менаџмент који је одговоран за поуздан и сигуран превоз безмало два милиона Београђана – истичу у Извршном одбору синдиката „Независност“.

Овај синдикат ГСП ће, како наводе, свим расположивим правним средствима тражити одговорност за, по њиховим речима, неаргументовано, срамно и тешко оптуживање радника ГСП. – То су они што су протеклих година и током целог јануара на сибирским температурама одржавали возила и превозили Београђане. Без извештаја унутрашње контроле која је надлежна да утврди узроке и неправилности на возилима, без судског епилога и дефинисања евентуалне појединачне кривице – оптужени смо сви.

Из СОС синдиката питају зашто Сектор унутрашње контроле и безбедности ГСП преузима улогу МУП.

– Како је у току рад комисије за утврђивање узрока пожара, чији извештај још није достављен извршном директору за техничку експлоатацију аутобуског подсистема, нејасно је одакле некоме закључак да је пожар последица саботаже запослених – каже Никола Антић, председник СОС синдиката.

МИЛКОВИЋ: СВЕ ПРОСЛЕЂУЈЕМО ПОЛИЦИЈИ

– ИНФОРМАЦИЈЕ се обрађују, потом ће извештај бити прослеђен МУП – рекао је поводом инцидената у којима су изгорела два аутобуса на линији 302 Жељко Милковић, директор ГСП, гостујући на РТС.

Он је истакао да је спроведена набавка 88 система за гашење пожара, а до краја године је планирано за остатак возила. Милковић је додао да је 46 таквих система од Нове године досада рекламирано, због грешке радника ГСП или неисправности система, није још утврђено.

Н. ВУКИЋ   Новости

Коментари

Коментари


Препоручујемо