МИНИСТАР КУЛТУРЕ О СКАНДАЛУ У НАРОДНОМ ПОЗОРИШТУ: Била је плејбој зечица, али се више не бави тим! | Жиг Инфо

МИНИСТАР КУЛТУРЕ О СКАНДАЛУ У НАРОДНОМ ПОЗОРИШТУ: Била је плејбој зечица, али се више не бави тим!

Екипа Курира сачекала је јутрос испред Министарства културе, ресорног министра Владана Вукосављевића од кога смо тражили објашњење како је дозволио да плејбој зечица Мирела Крајиновић постане део ПР тима Народног позоришта.

Министар Вукосављевић објаснио је за Курир да он није директор установа културе, те да су Управни одбори задужени за кадровска и сва друга питања.

– Према информацијама које смо моје колеге и ја добили ради се о особи која није запослена у Народном позоришту, већ је њено предузеће које се бави издаваштвом и односима с јавношћу ангажовано преко јавног тендера за послове јавне комуникације и односа с јавношћу, то је оно што ми знамо – навео је Вукосављевић.

Он нас је упутио да се за све додатне детаље обратимо управнику и управном одбору, с обзиром да по закону они управљају установом културе.

– У овом тренутку дотична особа не бави се тим послом који сте ви сада навели, него се бави послом односа с јавношћу, има своје предузеће и издаје неки часопис – каже наш саговорник.

На констатацију да је Мирела Крајиновић свакако део ПР тима Народног позоришта, министар одговара:

– То је ангажовано споља преко тендера, али у сваком случају не бави се у овом тренутку пословима које сте ви навели као спорне, ако се не варам то се дешавало негде у даљој прошлости. Данас та особа има своје предузеће, није под истрагом, али то су све питања за Управни одбор и директора. Ради се о предузећу које је ангажовано преко тендера. Не могу да се мешам у послове директора установа културе. Министар није директор установа културе, али у сваком случају ми када запазимо неки феномене или појаве реагујемо, у овом конкретном слуачју не ради се о особи запосленој у Народном позооришту. Знате нека министарства и јавне установе понекад преко јавне набавке ангажују појединце или фирме које се баве односима с јавношћу, праве ПР кампање, пишу афирмативне чланке, афирмишу позоитивне ствари, итд – рекао је Вукосављевић.

Курир/Мина Бранковић

Коментари

Коментари


Препоручујемо