четвртак, 19 септембар 2019
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 207

Зоран Бабић и даље директор Коридора Србије

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Иако је пре више од месец и по дана вршилац дужности директора Коридора Србије, Зоран Бабић, поднео оставку, то још увек није званично евидентирано.

 

И на сајту Агенције за привредне регистре и на порталу предузећа наведено је да функцију в. д. првог човека он још увек обавља, а када ће се са тог места повући, не зна се. Према незваничним сазнањима Данаса, питање његове оставке „прошло је Скупштину предузећа“, коју иначе чини пет државних представника које је именовала Влада.
 
Међутим, из кабинета премијерке, као ни из предузећа Коридори Србије, јуче нисмо добили одговор зашто још увек није именован нови вршилац дужности и када ће бити.
 
Бабић је 1. фебруара, неколико дана после стравичне саобраћајне несреће у којој је погинула једна жена, а изазвао ју је аутомобил у коме се он возио, најавио да подноси оставку на функцију директора. То је истовремено потврдио и министар полиције Небојша Стефановић, али се не зна тачно у ком својству – као министар, потпредседник Владе или је то саопштио као став Српске напредне странке.
 
Стефановић је тада изјавио да је то морални чин Бабића, јер он није возио и нема директну одговорност за саобраћајку. Али, осим те одговорности, у јавности се увелико „вртело“ то што „шкода суперб“ није ни била власништво Коридора Србије, већ бугарске фирме Трејс груп, ангажоване на деоници Ниш – Димитровград.
 
Из Коридора су тврдили да је „уобичајена пракса у међународним уговорима у целој Европи и свету“ да извођач радова мора да обезбеди надзорном органу, у овом случају Коридорима Србије, опрему и возила којима ће контролисати радове.
 
Тврдили су и да тек по окончању посла, возило постаје власништво инвеститора. То заправо значи да се уз све оно што на тендеру понуде као цену по којој ће наплатити радове, учесници пристају и да инвеститору поклоне аутомобил и опрему, што не улази ни у какву евиденцију. Иначе, за такву праксу мало ко је и од стручњака у Србији чуо, а причу да ту нешто није у реду, и да је то прави разлог за оставку, подгрејале су и спекулације да је бугарска фирма Трејс, заправо у власништву Драгослава Космајца, што нико од надлежних није демантовао ни потврдио.
М. Н. Стевановић  Данас

Анкета

Да ли сте задовољни водоснабдевањем на територији градске општине Гроцка

Најчитаније