Директор Центра за локалну самоуправу Никола Јовановић изјавио је данас да је градска власт „одвојила 12 милиона динара – 102 хиљаде евра на пропаганду и хваљење саме себе, иако је Београд пред банкротом и принуђен да подиже кредите од банака за текуће пројекте“.
„За годину дана предвиђене су 52 кампање, где ће на дигиталним билбордима градска власт промовисати саму себе. Наручилац овог посла је Градски секретаријат за одбрану и ванредне ситуације на чијем челу је Дарко Главаш“, навео је Јовановић.
Како је директор ЦЛС додао, „тај исти секретаријат се показао као неспреман за било коју ванредну ситуацију у Београду, од олуја, киша, до подршке Сектору за ванредне ситуације у случају пожара, али зато зато може да троши на глупости новац који немамо“.
foto FoNet Milica Vučković