Broj 11-0-11 za prvih nedelju dana pozvalo 20.000 građana

15779857brojpozivi
Drugi Pišu
mart 22, 2023

0 komentara

3 min čitanja
7

Jedinstveni broj Servisnog centra Grada Beograda 11-0-11 za prvih nedelju dana rada kontaktiralo je 20.000 građana, rekla je danas sekretarka Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju Sonja Božović Podunavac.

Ona je u izjavi za Tanjug podsetila da je Servisni centar otvoren pre sedam dana na incijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića sa ciljem efikasnije komunikacije sa građanima, efikasnijeg rešavanja problema po prijavama, a na taj način i boljeg funkcionisanja komunalnih sistema grada.

Najveća novina ovog Servisnog centra jeste u tome što sada svi građani mogu upućivanjem prijave samo na jedan broj telefona da upute prijavu za sve probleme u gradu. Taj broj je 11-0-11. Građani neće morati kao do sada da zovu više nadležnih službi i da traže njihove brojeve telefona i mejlove, sada se sve prijave slivaju na jedan broj, a mi smo dužni da damo informaciju i odgovor po prijavi u roku od 72 sata, rekla je Božović Podunavac.

Objasnila je da će oni problemi koje je moguće rešiti u tom biti rešeni ali mnoge situacije i zakonske procedure ne mogu biti okončane u tom roku.

„Građanima ćemo reći koja služba je preuzela prijavu i kakve su dalje procedure u zavisnosti od predmeta. Neki problemi podrazumevaju i više gradskih službi u rešavanju problema, rekla je Božović Podunavac. Prema njeni rečima, do sada su uglavnom postavljana pitanja koja se tiču hitnih intervencija, pucanja vodovodnih cevi, problema u zgradama, kao i nepropisnog parkirana.

U budućnosti ćemo povećavati broj gradskih službi, trenutno su ovde Beogradske elektrane, Komunalna milicija, Gradsko stambeno, Zelenilo Beograd, inspekcijske službe, Beogradski vodovod i kanalizacija i drugi, a u budućnosti će biti uključene i razne ustanove kulture, kao i sportski centri, rekla je Božović Podunavac. Radno vreme Servisnog centra je 24 časa svakog dana u godini, prenosi Tanjug.

Poslednje