Због радова на контактној мрежи на Тргу републике, надлежни су привремено укинули тролејбусе на линијама 41 и 28. Они нису замењени аутобусима, а радови ће, како је најављено трајати до 27. марта.
Тролејбуси су, како надлежни кажу, привремено укинути, због демонтаже старе и монтаже нове контактне мреже на Тргу Републике.
На лицу места су, јавља репортерка Н1, мајстори Београд пута који увелико раде, тако да је измештено и стајалиште које се налазило испред зграде познате као Стакленац преко пута Трга Републике.
Иван Банковић из синдиката ГСП Центар за Н1 каже да заправо радови на изградњи кружног тока још увек нису почели.
„Ово што ми сада видимо овде су две врсте радова, прва врста радова је започела још 5. марта и званично се то води као реконструкција Трга Републике, вероватно би нам било досадно да немамо реконструкцију Трга Републике нq сваких неколико месеци, навикли смо се на то. Суштина јесте да ће ове коцке бити замењене асфалтом, а након тога прелази се на радове који су преко пута нас, а ту се ради о контактној мрежи за тролејбусе, а управо у склопу пројекта изградње кружног тока“, наводи Банковић.
Додаје да од 5. марта три аутобуске линије 24, 37 и 44 имају измењену трасу.
„Стајалиште у близини којег се сада налазимо, дакле аутобуско стајалиште Трг Републике у смеру ка Дорћолу је укинуто, а оно што морам да кажем јесте да су званично ти радови најављени да ће трајати до 17. марта“, каже Банковић.
Он истиче и да су тролејбуске линије 28 и 41 укинуте, а возила са линије 29 ће саобраћати скраћено од терминуса у Медаковићу до Трга Славија, а уз постојање аутобуске линије 22а која саобраћа као локална линија од Славије до Студентског трга.
„И ја сам имао питања познаника и великог броја суграђана из ког разлога није могло да се организује већи број аутобуских линија управо на овом потезу од Славије до Студентског трга. Подсетићу да ту имамо и линију Еко 2, тако да фактички имамо две линије плус линију 31 и бојим се да је ово изнуђено решење, е што се тиче јавног превоза. Видели сте и сами, ево сада је око 10 сати ујутру па се већ спорадично ствара гужва, стварају се застоји, а замислите како то изгледа у три или четири поподне“, навео је Банковић.
Истиче да се ради на изградњи нове мреже, односно шест контактних стубова за тролејбусе, а биће уложена и додатна средства, дакле да би се поставила нова мрежа, што између осталог иде у прилог томе да су тролејбуси потребни Београду.
А да ли је реално да буде испоштован рок за завршетак радови који је наведен – до 27. марта што се тиче тролејбуса на линијама 41 и 28.
„Не памтим када смо имали последњи пут радове, а да су испоштовани било који рокови. То заиста сматрам да јесте проблем, то утиче на организацију јавног превоза, ствара проблеме свим суграђанима, и превозницима па и ГСП-у. Боље да имате у старту информацију о томе да ће радови трајати нешто дуже, да се да неки заиста оптималан и реалистичан рок него да имате ситуацију да се најаве да ће радови трајати две недеље, па после две недеље идемо на још две недеље, па после те две недеље на још две недеље. То је заиста бесмислено, тако да немам стварно нека очекивања да ће то бити у року завршено“, нагласио је.
Foto Printdskrin n1
Тијана Зарић Н1