Како се наводи у саопштењу, ЕПС моли све купце да, закључно са 1. априлом, очитају стање на својим бројилима и истакну стање и датум очитавања на видна места на улазу у своје објекте.
„Поред тога, могу у наредним данима да јаве стање са бројила позивом на број телефона који је одштампан на рачуну, као и путем мејла слањем података (име и презиме, адреса, ЕД број, стање на бројилу и датум очитавања) на мејл адресе према локацији бројила“, додали су из ЕПС.
Адресе за дистрибутивна подручја су – info.centar@epsdistribucija.rs за подручје Беогада, пријавастања.ев@епс.рс за подручје Војдовине, prijavastanja.ev@eps.rs за подручје Краљева, prijavastanja.kg@eps.rs за подручје Крагујевца и стања.stanja.jugoistok@eps.rs за подручје Ниша.
Електропривреда Србије позвала је купце да искористе ове могућности и јаве очитано стање бројила, чиме ће се, како наводе, осигурати тачност и исправност рачуна.