И ове године се 21. новембар слави као Светски дан телевизије да би нас све подсетио на то колико телевизија привлачи пажњу глобално. Део овогодишње иницијативе Уједињених нација је полуминутни видео који ц́е се емитовати широм света како у етру, тако и на мрежи.
Овај 26. Светски дан телевизије слави глобалну стварност: ТВ привлачи пажњу више од било ког другог медија.Телевизија је увек доступна, код куц́е и у покрету, на различитим екранима, од великих до малих, уживо или као онлајн стриминг. Нуди колективно, али и искуство са којим се свако може идентификовати.
Од самог почетка, телевизија је помно пратила како куца срце друштва, скрец́уц́и пажњу гледалаца на догађаје и друштвене проблеме о којима вреди извештавати. Публика је прикована за екране било да гледа о најновијим информацијама којима верује, висококвалитетне серије и одличне филмове који је опчињавају или неки други садржај који јој привлачи пажњу…
Велика пажња се придаје такође све важнијим брендовима који разумеју утицај нових мерења. Што више пажње привуче реклама, то су пословни резултати бољи, односно вец́а је зарада. Пошто телевизија достиже један од највиших и најдоследнијих нивоа пажње за садржај и оглашавање, она је медиј ненадмашне ефикасности.
„Телевизија игра кључну улогу у скретању пажње на важна питања и у обликовању јавног мњења. Помаже људима да буду информисани о важним темама, од светског мира и безбедности до климатских промена, од пандемија до неједнакости. Такође је симбол глобалне комуникације и може нам помоц́и да заједно пронађемо решења за све светске проблеме“, истиче Шери Елдис, директорка УНРИЦ-а (Регионални информативни центар Уједињених нација).
„ТВ индустрија наставља да ради на дубљем разумевању начина на који огласи привлаче пажњу. Док се пружаоци садржаја и брендови боре за пажњу потрошача, нови системи мерења који се развијају помоц́и ц́е у схватању да телевизија пружа краткорочне и дугорочне резултате које захтевају и програмери и оглашивачи. На Светски дан телевизије боље ц́емо представити како расте економија пажње и прославити улогу телевизије у томе“, каже Кети Роберфројд, извршна директорка егта-е.