Почетна » БИРОДИ: Медији се „феноменом партијских камера“ претварају у средства пропаганде

БИРОДИ: Медији се „феноменом партијских камера“ претварају у средства пропаганде

од admin
0 коментар

 

„Ова врста удруженог поступања изборих листа и пружалаца медијских услуга супротна је улози медија у изборном процесу, а то је да својим извештавањем, анализирањем и пропитивањем представника изборних листа омогуће бирачима да на основу релеватних информација о програмима и кадровима донесу одлуку о изборном понашању на изборни дан“, саопштио је БИРОДИ.

Та организација додала је да уместо тога, поново сведочимо „плуралитету прикривеног рекламирања“, где су изборне листе и власти и опозиције представљене позитивно, што од медија прави средство пропаганде у функцији изборних листа.

„Партијске камере су вид изигравања закона који регулишу финансирање изборне кампање, јер на овај начин изборне листе добијају бесплатно (прикривено) рекламирање у дневницима. Позивамо пружаоце медијских услуга да уместо ове праксе постављају питања која ће бирачима помоћи у одлуци за кога ће гласати на предстојећим изборима у складу са законима и кодексом новинарске професије“, навео је БИРОДИ.

Бета/Н1

Можда ти се свиди

Оставите коментар