„Ова врста удруженог поступања изборих листа и пружалаца медијских услуга супротна је улози медија у изборном процесу, а то је да својим извештавањем, анализирањем и пропитивањем представника изборних листа омогуће бирачима да на основу релеватних информација о програмима и кадровима донесу одлуку о изборном понашању на изборни дан“, саопштио је БИРОДИ.
Та организација додала је да уместо тога, поново сведочимо „плуралитету прикривеног рекламирања“, где су изборне листе и власти и опозиције представљене позитивно, што од медија прави средство пропаганде у функцији изборних листа.
„Партијске камере су вид изигравања закона који регулишу финансирање изборне кампање, јер на овај начин изборне листе добијају бесплатно (прикривено) рекламирање у дневницима. Позивамо пружаоце медијских услуга да уместо ове праксе постављају питања која ће бирачима помоћи у одлуци за кога ће гласати на предстојећим изборима у складу са законима и кодексом новинарске професије“, навео је БИРОДИ.