Почетна » КАКО ПУПС ИЗВЛАЧИ ПАРЕ ИЗ ПОШТЕ Етно-музичари из „Јелека“- Гроцка постали експерти за ПРЕДУЗЕТНИШТВО

КАКО ПУПС ИЗВЛАЧИ ПАРЕ ИЗ ПОШТЕ Етно-музичари из „Јелека“- Гроцка постали експерти за ПРЕДУЗЕТНИШТВО

од admin
0 коментар

Да су јавна предузећа партијски плен и да се њихов новац троши на страначке активности, показује и пример ЈП „Пошта Србије“, преко којег директорка Мира Петровић, члан Партије пензионера, финансира активности своје странке.

То, додуше, ради индиректно, спонзоришући или донирајући делатност Удружења “Јелек” из Гроцке које је, иако регистровано као етно-музичка група, постало главни промотер политичких идеја Милана Кркобабића и то кроз организовање Сајма задругарства и конференције о породичном бизнису. То су пројекти лидера ПУПС-а, за чију је реализацију Мира Петровић у прошлој и овој години из касе „Поште“ издвојила око 15.000 евра. Тако бар показује истраживање Транспарентности Србија о спонзорству и донацијама јавних предузећа у које је ”Блиц” имао увид, а из кога се види да ова компанија налази канале како да финансира партијске пројекте.

Ти пројекти немају додирних тачака са њиховом делатношћу, али имају са политичким идејама актуелног министра без портфеља и председника ПУПС-а Милана Кркобабића. Оно што боде очи је да се са променом политичких пројеката Крокобабића мења и делатност “Јелека”, који од стручњака за предузетништво постају експерти за задругарство, али оно што остаје исто, то је да „Пошта“ финансира њихов рад.

Извор “Блица” из „Поште Србије“ тврди да је ово само део марифетлука којим се новац са њиховог рачуна прелива на рачуне фирми и удружења блиских ПУПС.

– Кључна карика за сваку власт су ЈП јер се из њих црпе новац за партијске активности. Мира Петровић путем спонзорства организација, које преко ноћи мењају делатност, даје новац за активности које су у интересу њене странке. Тако је и са “Јелеком” који је од певачке групе прошле године постао организатор Кркобабићеве конференције о породичном предузетништву, а ове Сајма задругарства. Тај театар апсурда финансирају радници „Поште“ чија је просечна плата 36.000 динара – објашњава наш саговорник.

Он додаје да се на овај начин не финансира само “Јелек”, већ се спонзоришу или донирају и фотографске радње, па чак и удружење власника златних ретривера!

– Заједничка за све те организације је блискост са ПУПС. Апетити се из године у годину повећавају па је у 2017. планирано да „Пошта“ за спонзорства даје 36 милиона динара, што је троструко више него претходне. За донације ће поштари издвојити још 12 милиона, док је за маркетинг и рекламирање планирано чак 50 милиона динара. Куриозитет је да се за оглашавање на радију тражила станица која има емисију у којој познате певачке звезде певају хитове својих колега. То је јако важно за „Пошту“ – каже наш извор.

Иако смо покушали да чујемо и мишљење Мире Петровић о разлозима за спонзорисање Удружења ”Јелек”, она се до закључења броја није јављала на телефон.

„Јелек“ – експерт за предузетништво и задругарство

У истраживању Транспарентности о односу ЈП и медија, у одељку “Пошта” наводе се нелогичности у вези са “Јелеком”.

– „Пошта“ је на име спонзорства Удружења „Јелек” за реализацију Сајма задругарства издвојила 930.000 динара у 2017, а исто удружење је 2016. добило још 600.000 динара, али за конференцију о породичном предузетништву, што је тада било поље ангажовања Милана Кркобабића. Он је у међувремену постао члан Владе и промовише обнову задругарства. В.д. директора „Поште“ Мира Петровић је чланица ПУПС-а, уједно и народна посланица те партије – констатује Транспарентност у свом истраживању.

 

Слађана Вукашиновић | Блиц

Можда ти се свиди

Оставите коментар

1 + 9 =