Компанија Кенткарт, која је до сада управљала наплатом јавног превоза у Београду, саопштила је да осећа моралну обавезу да помогне грађанима који на неперсонализованим картицама имају преостали неискоришћени новац, али је у томе – спречена. „Апелујемо на грађане да се за сва питања по основу остваривања својих права обрате ЈКП Наплата превозне услуге Београд“, поручују из Кенткарта.
„Валидатори за очитавање карата за јавни-градски превоз у Београду уклоњени су без нашег знања током протеклог викенда, и то пре истека уговором прописаног отказног рока од 30 дана“, наводе у овој компанији.
Имајући ово у виду, компанија Кенткарт како истичу, нема надлежност за нови модел наплате карата, „о чему је благовремено обавестила јавност и надлежне правосудне органе“.
„У протекла два дана масовно нам се обраћају корисници који имају преостали, неискоришћени новац на неперсонализованим картицама свих претплатничких формата (дневним, месечним и годишњим), као и папирним дневним, тродневним и петодневним картицама и ми осећамо моралну обавезу да им помогнемо, али смо у томе спречени“, прецизира компанија.
Кенткарт изражава жаљење „што у целој ситуацији највише испаштају грађани Београда“
„Жао нам је и што је великом броју корисника градског превоза због једностраних потеза градских власти онемогућено управљање својим новцем предвиђеним за потребе градског превоза. С обзиром на то да су град Београд и градоначелник преузели одговорност за имплементацију новог система наплате карата, онемогућавајући нормалну и постепену транзицију, апелујемо на грађане да се за сва питања по основу остваривања својих права у оквиру система наплате јавног превоза обрате институцији ЈКП Наплата превозне услуге Београд“, поручују из Кенткарта.
foto Shutterstock/Marija Krčadinac
Д. К. Н1