Почетна » Купачи у СЦ „Чаир“ офарбани изашли из базена, надлежни им дали хидроген да се очисте

Купачи у СЦ „Чаир“ офарбани изашли из базена, надлежни им дали хидроген да се очисте

од Други Пишу
0 коментар

Купачи који су током јучерашњег дана користили затворени базен у Спортском центру „Чаир“ у Нишу, након изласка из воде имали су плаве мрље по телу од фарбе којом је базен био раније фарбан. Бранка Аранђеловић директора СЦ „Чаир“ није одговарала на телефонске позиве, док се руководилац маркетинга Милан Миланов јавио на позив новинара Јужних вести и тражио да му пошаљу питања у поруци, а након тога није одговорио, нити се више јављао, пишу Јужне вести.

Купачи су остали у чуду када су на телу након изласка из воде имали плаве мрље од фарбе, а као решење за њихов проблем надлежни су им понудили хидроген да то очисте, пишу Јужне вести.

„Јуче сам са ћеркицом негде после 13 сати отишао на базен да се купамо. Ушли смо у воду, купали се, а када смо изасли били смо офарбани у плаву боју. Обратио сам се спасиоцу који је био у близини, он ми је рекао да идем код управника. Тамо сам питао о чему се ради, а он ме у шали питао „видиш брате какве мајсторе имамо““, прича један од “офарбаних” купача.

 

Каже да њему није до шале и тражио је решење за фарбу по телу, када су му на рецепцији базена дали хидроген и две крпице да се очисти.

„Успут је управник некога звао телефоном и питао шта да раде, да се људи фарбају и питао да ли да затварају базен. Ја нисам први који је био офарбан, људи на базену су касније причали да су и они имали исти проблем. Нека два сата од тада, базен је коначно затворен за купање, али ми ми није јасно зашто то одмах нису урадили“, прича корисник базена.

На срећу, сем фарбе коју је делимично успео да скине са тела, других здравствених тегоба он и малолетна ћерка нису имали.

Додаје и да му је купаћа опрема офарбана и да не може да се опере јер је боја којом су премазани делови базена јака и масна и немогуће ју је скинути.

Директорка Спортског центра „Чаир“ Бранка Аранђеловић није одговарала на телефонске позиве, а руководилац маркетинга Милан Миланов је најпре тражио да му новинари Јужних вести пошаљу питања смс поруком, а затим се више није јављао како би сазнали у чему је проблем са базеном, када су изведени радови и како је дошло до тога да се пусти у рад пре него да се осуши фарба којом су делови базена раније фарбани.

Foto: Printscreen društvene mreže

Јужне вести/Нова

Можда ти се свиди

Оставите коментар