У саопштењу “Не давимо Београд” наводи да је увођењем Бус плуса као посредника између корисника јавног превоза и Градског саобраћајног предузећа Београд (ГСП), “нанета штета и граду Београду и јавном предузећу и градјанима на чију корист овај систем треба да ради”.
“Проценат од наплате карата у износу од 8,53 одсто донео је огромну зараду фирми Апекс, а да није донео никакав квалитет јавном превозу, нити већу наплату, већ су чак и комунална полиција и друге градске службе морале бити ангажоване како би се ниво наплате одржавао високим, што значи да је град на додатном губитку”, наводи се у саопштењу.
“Не давимо Београд” наводи да је “у осмогодишњем послу приватна фирма Апеx Солутионс Тецхнологy д.о.о, уз првобитно уложених 12 милиона евра за опрему, без икаквог ризика, зарадила више десетина милиона евра и остварила екстра профит, а на штету градјана који су сносили највећи ризик овог пословања”.
“Сав овај новац могао је бити уложен у ГСП што би помогло да заустави његово потпуно расуло којег смо данас свесни”, наводи се у саопштењу и додаје да уколико се хитно не реагује “прети потпуни колапс овог јавног предузећа”.
Иницатива наводи да има план како да унапреди систем јавног превоза за све градјане главног града, “кроз бољу организацију траса јавног превоза (користећи постојећу инфраструктуру БГ воза и ширењем мреже жутих линија) унапредили бисмо квалитет услуге и живота за скоро 50 одсто Београдјана који свакодневно користе јавни превоз”.
“Не давимо Београд” оцењује и да би “план који обухвата три брзе линије аутобуса, три брзе линије трамваја и три линије БГ воза, омогућио да за велику већину суградјана пут од куће до посла траје највише 30 минута”.