Почетна » Пошта за ТВ спот од 30 секунди плаћа 7,6 милиона динара: Реклама за нову апликацију

Пошта за ТВ спот од 30 секунди плаћа 7,6 милиона динара: Реклама за нову апликацију

од Други Пишу
0 коментар

Пошта Србије објавила је у првој недељи априла јавну набавку вредну 7,6 милиона динара. Ово јавно предузеће толико планира да издвоји на име израде ТВ рекламног спота којим ће се промовисати нова апликација Поште. „Комуникација Поште Србије са корисницима ће се одвијати искључиво преко ове једноставне апликације“, стоји, између осталог, у приложеној документацији на Порталу јавних набавки.

„Израда ТВ спота за потребе предузећа“ назив је јавне набавке Поште Србије вредне 7,6 милиона динара, што је готово 65.000 евра (оглас прочитајте ОВДЕ).

 

„Понуђач је дужан да изради рекламни ТВ спот 1 у трајању од 30 секунди и две рекламне анимације, у трајању од по минимум 15 секунди до максимум 60 секунди“, наводи се у техничким спецификацијама предмета ове набавке, објављеним на Порталу јавних набавки (детаље погледајте ОВДЕ).

Понуђач је, како се наводи, дужан да достави опис идеје и синопсис и остало што ближе објашњава основну идеју која се разрађује кроз спотове.

„Одабрани понуђач обавезује се да на основу додатног брифа или промењеног брифа (наручилац задржава право да допуни или измени бриф, па и тему/услугу која се рекламира уколико процени да је дошло до промене параметара на тржишту, а у складу са потребом пословања) понуди корекцију синопсиса или нови синопсис не мењајући финансијски део понуде у роковима и под условима дефинисаним уговором“, наводи се у техничким спецификацијама.

О каквој апликацији је реч
Идејно решење спотова, „као и припадајући развој идеје кроз синопсис треба да одговори на маркетиншки бриф“, наводи се даље у документу.

Како изгледа маркетиншки „бриф“ Поште за израду рекламног ТВ спота?

„Нова апликација Поште Србије за сигурну и једноставну комуникацију са корисницима – Пошта интензивно ради на припреми нове апликације која ће заменити досадашње видове комуникације са корисницима и обезбедити потпуно безбедну комуникацију, чиме ће кориснике поштаских услуга заштитити од лажних и преварних, СМС, вајбер порука и мејлова“, наводи се у „брифу“.

Комуникација Поште Србије са корисницима ће се, како се даље истиче, „одвијати искључиво преко ове једноставне апликације, која ће поред садашњих функционалности и услуга потенцијално садржати и опцију путем које ће корисници моћи да измире све обавезе према држави попут плаћања пореза, рачуна за струју и воду, као и рачуна за комуналне услуге, и да изврше друга плаћања“.

Шта ће све понуђач морати још да достави Пошти Србије за ову јавну набавку, попут најмање 10 фотографија високе резолуције, и које још услове мора да испуни – дефинисано је у техничким спецификацијама предмета набавке.

Оглас о јавној набавци је објављен 3. априла, а рок за подношење понуда је 15. април.

То је тек два дана више од законског минимума за ову врсту набавке.

Наиме, минимални рок за подношење понуда у отвореном поступку је десет дана од дана слања на објављивање јавног позива, за набавку добара и услуга чија је процењена вредност нижа од 10 милиона динара, предвиђено је Законом о јавним набавкама.

У том периоду понуђач мора Пошти да достави опис идеје и синопсис, детаљну процену трошкова разраде концепта уз режирање и развој сценарија, продукције и постпродукције, уз поштовање оквира који су дати у „брифу“ и техничким карактеристикама.

„Услуга ће се реализовати у складу са планом маркетиншких активности, а на територији Србије“, наводи се у огласу објављеном на Порталу јавних набавки.

Foto N1

Д. К.  Н1

Можда ти се свиди

Оставите коментар