Почетна » Нови извештај РЕМ-а о кампањи: Четвртина времена аналитичарима, на РТС-у најзаступљенији Заветници

Нови извештај РЕМ-а о кампањи: Четвртина времена аналитичарима, на РТС-у најзаступљенији Заветници

од admin
0 коментар

 

У истом периоду, гледајући укупно емитовање време предизборног програма на телевизији и радију, највише време предизборном програму посветила је телевизија Н1 са 32,32 одсто, а прате је Нова С, ТВ Хепи и ТВ Пинк.

У извештају РЕМ-а у делу који се односи на заступљеност учесника предизборне кампање у недељи од 30. маја до 5. јуна највише су били заступљени аналитичари са 24,91 одсто, а затим остали учесници кампање (РИК, РЕМ, ОЕБС, УНС…) са 13,48 одсто, следе изборна листа „Александар Вучић – За нашу децу” са 11,4 одсто, Уједињена демократска Србија (6,33 одсто), Ивица Дачић – „Социјалистичка партија Србије (СПС), Јединствена Србија (ЈС) – Драган Марковић Палма“ (5,11 одсто), Сергеј Трифуновић – Покрет слободних грађана (4,66 одсто) и Савез за Србију са 4,37 одсто.

РЕМ је за исти период такође урадио анализу посебно по телевизијама и радио станицама према којој је на РТС1 највећу временску заступљеност имала листа Милица Ђурђевић Стаменковски – Српска странка Заветници (16,87 одсто), док је, на пример, Савез за Србију имао 0,26 одсто. На ТВ Пинк – аналитичари су на првом месту по заступљености, следе „остали учесници“, а од странака прва је листа „Александар Вучић – За нашу децу” са 14,22 одсто времена односно 01:05:15.

На ТВ Прва, Хепи и Б92 највећу заступљеност имала је изборна листа „Александар Вучић – За нашу децу”.

На ТВ Н1 и Нова С највећу заступљеност имали су аналитичари и „остали учесници“, а затим Покрет слободних грађана и Савез за Србију.

Аналитичари најдуже на ТВ од почетка кампање до сада

Други део извештаја РЕМ-а односи се на целокупни период трајања изборне кампање, односно за период од 4. до 15. марта и од 11. маја до 5. јуна.

За то време, на првом месту у анализи укупно емитованог времена предизборног програма (телевизија и радио) налази се ТВ Н1 (6.04:32:03, односно 39,37 одсто), затим Нова С (2.01:10:13, односно 13,03 одсто) и ТВ Хепи (1.15:42:24, односно 10,53 одсто).

Укупно предизборно време код свих пружалаца медијских услуга – на првом месту су аналитичари са 29,14 одсто, затим изборна листа „Александар Вучић – За нашу децу” са 11,39 одсто и Савез за Србију са 11,27 одсто.

Такође, у извештају се наводи и укупно емитовано време преизборног програма по врстама програмских садржаја, а и посебно по телевизијама и врстама емисија.

Ово је иначе шести пресек који ради РЕМ за време ове изборне кампање.

Претходни извештај РЕМ-а показао је да је током 20 дана предизборне кампање која је почела у марту а настављена у мају, Савез за Србију имао више времена у медијима од Српске напредне странке.

Тај извештај Центар за истраживање, транспарентност и одговорност (ЦРТА) оценио је као апсурдан и навео је да искривљује стварну слику медија у Србији. Критику је добио је од Бироа за друштвена истраживања (БИРОДИ), који је навео да методологија коју користи РЕМ није у складу са међународним стандардима али ни праксама које се поштују у изборно-посматрачким мисијама.

РЕМ у извештају подсећа да је кампања почела 4. марта, а да је 16. марта прекинута док траје ванредно стање. Када је одлучено да избори буду 21. јуна 2020. године Републичка изборна комисија 11. маја 2020. године донела је Решење о наставку спровођења изборних радњи за изборе расписане 4. марта 2020. године.

Инсајдер

Можда ти се свиди

Оставите коментар