Јединствени број Сервисног центра Града Београда 11-0-11 за првих недељу дана рада контактирало је 20.000 грађана, рекла је данас секретарка Секретаријата за инспекцију, надзор и комуникацију Соња Божовић Подунавац.
Она је у изјави за Танјуг подсетила да је Сервисни центар отворен пре седам дана на инцијативу градоначелника Београда Александра Шапића са циљем ефикасније комуникације са грађанима, ефикаснијег решавања проблема по пријавама, а на тај начин и бољег функционисања комуналних система града.
Највећа новина овог Сервисног центра јесте у томе што сада сви грађани могу упућивањем пријаве само на један број телефона да упуте пријаву за све проблеме у граду. Тај број је 11-0-11. Грађани неће морати као до сада да зову више надлежних служби и да траже њихове бројеве телефона и мејлове, сада се све пријаве сливају на један број, а ми смо дужни да дамо информацију и одговор по пријави у року од 72 сата, рекла је Божовић Подунавац.
Објаснила је да ће они проблеми које је могуће решити у том бити решени али многе ситуације и законске процедуре не могу бити окончане у том року.
„Грађанима ћемо рећи која служба је преузела пријаву и какве су даље процедуре у зависности од предмета. Неки проблеми подразумевају и више градских служби у решавању проблема, рекла је Божовић Подунавац. Према њени речима, до сада су углавном постављана питања која се тичу хитних интервенција, пуцања водоводних цеви, проблема у зградама, као и непрописног паркирана.
У будућности ћемо повећавати број градских служби, тренутно су овде Београдске електране, Комунална милиција, Градско стамбено, Зеленило Београд, инспекцијске службе, Београдски водовод и канализација и други, а у будућности ће бити укључене и разне установе културе, као и спортски центри, рекла је Божовић Подунавац. Радно време Сервисног центра је 24 часа сваког дана у години, преноси Танјуг.