Почетна » Муке путнице на линији 84: Контролори ме избацили из аутобуса, а онда признали грешку

Муке путнице на линији 84: Контролори ме избацили из аутобуса, а онда признали грешку

од admin
0 коментар

– Контролор ме је ухватио за руку и силеџијски извукао из аутобуса иако сам имала временску карту. Када је видео да му апарат не ради побегао је са колегама ка Земуну, а мени ће на послу због кашњена одбити од дневнице – жали се Мирјана Човић, путница у аутобусу на линији 84.

Несрећна девојка истиче да се на мети контролора у среду поподне нашла ни крива ни дужна.

– Када радим другу смену фирма ми плаћа одлазак и долазак на посао тако да сам уредно допунила временску картицу и откуцала је на почетној станици „педесетдвојке“ у 12.40 сати. Аутомат ми је показао да сам се чекирала, а то су потврдили контролори који су ушли у аутобус на Бановом брду и прегледали ми картицу. На Зеленом венцу сам ушла у „осамдесетчетворку“ и откуцала картицу у 13.26 сати што се уклапа у сат и по колико важи временска карта – објашњава Мирјана која ради у фармацеутској индустрији „Галеника“.

Мирјанине муке у превозу почеле су када је на станици „Бранко Пешић“ у Земуну ушла у аутобус друга група од четворице „Бус плус“ контролора.

– Старији контролор ми је пришао на средњим вратима и када сам му пружила карту вриснуо је „Ваша карта је неисправна“. Нисам се са тим сложила јер сам знала да сам уредно откуцала карту. Убрзо смо стигли на станицу код Полицијске академије када ме је контролор заједно са својим колегама буквално извукао из аутобуса. Контролор ме је још пред свима вређао и рекао „Како те није срамота да се шверцујеш“ и одштампао ми већ казну. Ја сам инсистирала да његове колеге провере моју картицу. Испоставило се да је картица била валидна, а апарат тог контролора није радио – каже Мирјана.

Пошто је већ било скоро два сата Мирјана је каснила на посао.

– Тражила сам да зову комуналну полицију како бих их пријавила. Међутим, контролор је згужвао казну и извинио се, а затим су побегли на станицу преко пута и вратили се ка Земуну. Али шта ја имам од њиховог извињења кад сам закаснила 15 минута на посао, а фирма толерише само десет. Одузеће ми сат или два од дневнице. Прво сам доживела стрес па понижење пуног аутобуса, а онда физички напад па чак и казну за исправну картицу – јада се Мирјана и додаје како је „невероватно да контролори заобилазе крупније момке и растројене путнике што је права дискриминација жена у превозу“.

Мирјана је, како каже, доживела понижење и када је назвала кол-центар „Бус плуса“.

– Прво ми нису веровали да је апарат контролора био неисправан, а потом ми рекли „шта сте друго очекивали него да вам се извини“ и залупили ми слушалицу – прича Мирјана.

Бус плус: Треба нам број картице

У Бус плусу истичу д аим је потребан број временске картице коју је имала Мирјана Ћовић како би испитали читав случај.

– Путница може да нам се јави на телефон 7-155-155 или нам пошаље допис са бројем своје картице како бисмо тачно утврдили шта се догодило и који јој је контролор прегледао карту. Ако је тачно то што каже контролор ће сносити одговорност – поручују у „Бус плусу“.

M.T.   Блиц

Можда ти се свиди

Оставите коментар