Почетна » Након невидљивих решетки, урађена стајалишта широм Гроцке за 65 000 евра

Након невидљивих решетки, урађена стајалишта широм Гроцке за 65 000 евра

Цена преко 2000 евра по комаду

од Жељко Маторчевић
0 коментар

 Буџетска инспекција 2018. године, утврдила је у поступку контроле за ту годину, да ГО Гроцка није предвидела начин извештавања о пружању услуге израде заштитних решетки на објектима ГО Гроцка, а да је добављача  „Metal Linex“ д.о.о из Лештана наплатио за извршене услуге у укупном износи од 570 000 динара (око 5 000 евра).

Поред извештаја Буџетске инспекције, наша редакција је у том периоду обишла две од три Месне заједнице на којима су требале да буду уграђене „решетке“. Тачније, били смо до МЗ Дражањ и МЗ Пударци и направили фотографије просторија ове две Месне заједнице.

drazanjmz

МЗ Дражањ/2019. година

pudarcomz

МЗ Пударци/2019 година

Исто као и у извештају Буџетске инспекције, затекли смо тада“невидљиве решетке“.  Ове фотографије су недвосмислено указале да је  новац свих грађана Гроцке отишао  на „невидљиве решетке“ и то у износу од око 5 000 евра.

Исто предузеће, пар година касније поново добија тендере на територији ГО Гроцка. Овога пута, добили су посао „изградње и уређења аутобуских стајалишта на територији ГО Гроцка“. За тај посао, од ГО Гроцка добили су око 65 000 евра, тачније 7 116 953,56 динара.

Наиме, ЈП „За развој ГО Гроцка“  у марту месецу ове године потписује уговор са предузећем „Metal Linex“ д.о.о из Лештана, за услуге изградње и уређења аутобуских стајалишта на територији ГО Гроцка. Према документацији до које је дошао Жиг инфо, наводно је урађено 30 стајалишта, што би значило да је „изградња“ једног стајалишта као што је на насловној фотографији, коштала преко 2 150 евра!

Да су сва стајалишта изграђена, утврдила је „комисија“ у саставу једног радника ЈП „За развој ГО Гроцка“ и једног од директора Метал – линекса, односно Батрић Коматине и Ђуро Грубора.

Погледајте наводни извештај комисије која је установила да су урађена следећа стајалишта, по насељима:

Иначе, према техничкој документацији, стајалиште се причвршћује за тло преко бетонске стопе са одговарајућим анкерима.

Ипак, једно од аутобуских стајалишта, након постављења оборио је ветар.

 

За Жиг инфо:
Жељко Маторчевић

 

 

Можда ти се свиди

Оставите коментар