Почетна » СРАМОТА Грађани приградских општина постају грађани другог реда, све то због СНС-а

СРАМОТА Грађани приградских општина постају грађани другог реда, све то због СНС-а

од admin
0 коментар

Наш заједнички успех представља исправљање вишедеценијске неправде због које су грађани Гроцке, као и других приградских општина у Београди, када је у питању Јавни превоз, третирани као грађани другог реда. Деценијама сте плаћали вишу цену превоза нео грађани који живе у центру Београда, возили се старијим аутобусима, а Ласта и ГСП су имали различите цене за исте линије.

Овако пише у делу писма коју је Српска напредна странка слала људима у ГО Гроцка, са потписом Небојше Стефановић министра у Влади Републике Србије, само овога пута у форми председника Градског одбора Београда СНС-а.

Када сам прочитао овај пасус који сам навео, одушевио сам сам се чињецом да је неко исправио вишедеценијску неправду и да ће сада, како је наведено, сви плаћати исту цене карте!

Пошто знам да је СНС вешта са спиновањем, након овог пасуса сам ипак одлучио да прочитам до краја, да видим шта нам сада смерају… И да не поверујете, већ у следећој реченици се побија све што је исказано у том пасусу, јер не само да неће бити исте цене карте већ је направљен такав систем да су сада грађани појединих делова приградских општина, постали грађани другог а можда и трећег и четвртог реда.

Елем, већ у следећој реченици Небојша Стефановић пише да ће од 1. Октобра цене јавног превоза у приградском саобраћају бити ниже од 16 до скоро 45 одсто. Затим се наводи да се читав град дели на четири зоне уместо досадашњег ИТС 1 и ИТС 2!??

Видите, овде нам СНС објашњава да су уместо досадашње две поделе сада  су уведене четири поделе и да због тога сада нисмо више, овако подељени, грађани првог, другог, трећег или четвртог „зонског“ реда. И да ствар буде још гора, гледајући табелу коју је Стефановић поставио на другој страни писма уочавам више ставки. Наиме, колико знам, некадашње зоне 1и 2 у градском саобраћају су прво биле различите, те су становници ужег дела града (прве зоне) плаћали мању цену повластице и карте од становника зоне 2 (приградских општина). Сада, по том новом СНС-овском „изједначавању грађана другог реда“, поново се уводи да та прва зона илити ужи део града плаћа мањи превоз него ето становници приградских насеља.

По овој табели јасно се види да су зона 1 и 2 плаћале исту цену повластица, док ће се по новом зона 1 опет одвојити и плаћаће мању цену. Дакле, да ли је ово изједначавање???

А знате ли шта је најинтересантније у свему овоме?? Писмо започиње овако:

-Поштовани, Хвала Вам што сте Вашим залагањем подржали петицију којом смо тражили од Скупштине града Београда да се смање цене јавног превоза у приградском саобраћају…

Ово писмо је добио мој комшија који је већ дужи низ деценија у Аустрији и нема појма ни како функционише јавни превоз, а ретко када и долази у Србију у последњих пар година! Како ми каже, нема појма одакле је ово стигло на његову адресу.

И да се разумемо, ми грађани приградских општина заиста трпимо неправду више деценија, не само што се јавног превоза тиче. Почев од СПС-а, преко ДСС-а, ДС-а и сада преко СНС-а. И ја бих волео да знам, када ће се укинути тај фамозни Бус Плус, онај исти кога напредњаци називаше лоповским, ђиласовим и слично? Када? Ово што сам сада имао на увид је само још веће срозавање приградских општина, а не, како је наведено, исправљање вишедеценијске неправде. Мислим, да ли само ја ово видим или и ти путниче који користиш превоз са никада горим возним парком, прекршајним кажњавањем путника.. а ускоро и са још већим поделама?!

Жељко Маторчевић

 

Можда ти се свиди

Оставите коментар

10 + 18 =