Град Београд и фирма БАС седам година су покушавали да заврше нову аутобуску станицу на Новом Београду и ослободе простор за још неколико солитера Београда на води. За то време успели су да бетонирају ливаду и направе паркинг, без станичне зграде.
За тих седам година седам пута су мењали цену радова, па смо од Весићевих 20 милиона евра дошли до предвиђених Шапићевих 50, али без процене колико ће да кошта станична зграда. Само ове године ребалансом буџета предвиђено је 222 милиона динара, а за 2026. годину још 3,78 милијарди. У журби, Београд су оставили без достојне и функционалне станице само да би ослободили простор за приватну компанију која новцем сумњивог порекла гради Београд на води, за још неколико солитера на месту старе. Сумњам да ће станична зграда, предвиђена за 2027. годину да буде завршена пре тих солитера – изјавио је Бошко Шиндић, члан Председништва Србија центра и повереник Градског одбора Београд и додао да поред тога што ће да буде срамота за главни град Србије, аутобуска станица на овом месту и у оваквом стању представљаће велики проблем за функционисање Новог Београда.
– Уместо да служи Вучићу као „корисни идиот“ и замајава јавност причама о Титу и Дражи, Шапић би требало да објасни грађанима како ће да функционише нова станица. Првобитним планом од пре двадесет година аутобуска станица на овом месту предвиђена је тек после изградње унутрашњег магистралног полупрстена и директним повезивањем станице са аутопутем, без изласка аутобуса на градске саобраћајнице. Улица Јурија Гагарина једна је од најоптерећенијих градских саобраћајница и повезује више од 100 хиљада становника блокова са центром града. Одлазак и долазак на ову станицу биће и ноћна мора за путнике, који ће се суочити и са отежаним превозом до центра или других делова града због малог броја линија и ограниченог броја трамваја. Поред овога, Шапићеви визионари смислили су и да аутобуси неће смети да стају на Аутокоманди, иако ново стајалиште Југ још није готово. Шапићева једина политика је да настави са одузимањем преосталог земљишта, стави га у функцију изградње квадрата сумњивог порекла и заокружи приватни пројекат Београд на води. Од града будућности јужне Европе до црне корупцијске рупе, која функционише као машина за прање пара, без имало бриге за људе – то је Шапићев Београд – закључио је Шиндић.