Током викенда почело је скидање валидатора из возила јавног градског превоза, а тим поводом је и приватна фирма КенКарт најавила тужбе против града, јер је то урађено пре истека рока за раскид уговора са овом фирмом.
Због оваквих потеза који јасно указују на непостојања плана, знања и идеје како решити проблем јавног градског превоза, власт Александра Шапића поново ће оптеретити грађане са новом вишемилионском штетом у буџету, јер се у градску касу неће сливати новац од наплате карата.
Додатно, грађани неће моћи да користе мобилну апликацију да виде да ли им и када долази јавни превоз, јер је та услуга директно била везана за валидаторе у аутобусима, трамвајима и тролејбусима.
„Сада ће грађани и грађанке Београда бити на двоструком губитку, јер неће добити бољи и функционалнији јавни превоз, а плус ће бити ускраћени за бројне друге јавне услуге и радове јер ће се новац са других градских пројеката пребацивати за санирање штете у ГСП настале хазардерским потезима Александра Шапића и власти СНСа и СПС-а“, изјавио је Добрица Веселиновић, шеф одборничке групе Не давимо Београд и коалиције Морамо.
Да је ситуација у градској управи хаотична, говори и одлазак недавно постављеног секретара за јавни превоз и именовање Радована Кремића, човека са врло сумњивом биографијом и бројним аферама и пријавама иза себе, за ВД подсекретара овог изузетно важног градског секретаријарата.
Београду је неопходана промена власти, као и посвећени и стручни људи који ће извршити оптимизацију јавног превоза, повећати улагање у шинске системе, и кроз ширење мреже жутих трака и улагање у одрживу мобилност, омогућити са се кроз град крећемо брзо и ефикасно.