Почетна » Не давимо Београд: Шапићеве изјаве о јавном превозу манипулација, ево шта МОРАМО да урадимо како би решили гужве

Не давимо Београд: Шапићеве изјаве о јавном превозу манипулација, ево шта МОРАМО да урадимо како би решили гужве

од Жиг Инфо
0 коментар

Добрица Веселиновић, кандидат за градоначелника Београда, позива Александра Шапића, да уместо празних речи о унапређењу јавног превоза, објасни шта је то спречавало СНС да до сада реши проблем саобраћајних колапса у Београду. Сви ми свакодневно сносимо последице катастрофалног управљања ГСП-ом које је довело до тога да нам је јавни превоз на издисају.

“Због недостатка алтернативе кретању кроз град у виду јавног превоза људи се крећу приватним аутомобилима,” каже Добрица Веселиновић, кандидат за градоначелника испред Не давимо Београд и коалиције “МОРАМО за добар град”.

Ефикасан и квалитетан јавни превоз је услов успешног функционисања великих градова али и важан сегмент заштите животне средине и безбедности. У Београду се на градски превоз троши нешто мање од 30% укупног буџета. Веселиновић нуди конкретан план за решавање овог проблема:

“План покрета Не давимо Београд и коалиције “МОРАМО за добар град” је да уложи у јавни превоз, да обезбеди ефикасан и одржив јавни превоз како би се понудила алтернатива приватним аутомобилима, а поред тога да уложи у јавне гараже и ширење зоне паркирања како би се људи имали где паркирати.”

Он додаје да је “план за добар град је план према коме се крећемо за 30 минута од куће до посла јавним превозом.”

Коалиција “МОРАМО” у свом програму за добар град наводи да ће увести јавни превоза који ће бити доступан свима, изградити метро по мери грађана, учинити да тротоари и раскрснице постану проходни, организовати бољи паркинг, прошитити мрежу бициклистичких стаза и обезбедити да саобраћај у престоници буде безбедан.

Оно што је сада пракса коју је СНС спроводио довело је до масовног одлива возача у иностранство због малих плата и прековременог рада, извлачења новца кроз намештене послове одржавања возног парка, а које може да обавља и сам ГС. затим до одливања профита од наплате карата у приватне руке Бус Плусу, са којим је чак и продужен уговор за наредних 13 година, а важан фактор је и скупа цена месечне и дневне карте, која је у односу на просечну зараду грађана, међу највећим у Европи.

Са оваквом праксом се мора одмах престати, а избори 3. априла су права прилика за то.

Можда ти се свиди

Оставите коментар