Решење које покрет Не давимо Београд нуди за Вишњичку улицу је да се дуж разделног острва продужи трамвајска линија из правца Рузвелтове улице и да се овом најеколошкијем и најекономичијием виду јавног превоза да предност у средини саобраћајнице, а не да се постојећа инфраструктура која је већ неадекватна, додатно прошири зарад аутомобилског саобраћаја.
У новом подухвату фаворизовања аутомобилског саобраћаја, градоначелник Београда се досетио да од разделних острва “украде” простор, односно по једну саобраћајну траку, и тако прошири Вишњичку улицу. Тиме ће се кроз проширене приступне саобраћајнице слити још више аутомобила, који ће се опет загушити на градским уским грлима код Панчевачког моста и на Богословији, што ће довести до саобраћајног колапса.
Уместо решавања проблема саобраћајних гужви, додавањем још трака за моторни саобраћај, неће се решити проблем саобраћајних гужви, већ само увећати. У саобраћајној струци се појава већег броја аутомобила који долазе са ширењем улица и булевара назива “индукована потражња” јер је резултат тог проширивања капацитета саобраћајнице за приватне аутомобиле само увећавање броја оних који ту саобраћајницу користе за аутомобилски саобраћај што води ка томе да су гужве још веће, као и бука и загађење.
Поред увођења трамваја у по једној саобраћајној траци, требало би у јутарњем и поподевном шпицу увести жуте траке за јавни градски превоз. Такође, у Вишњичкој улици треба изградити бициклистичке стазе које би повезале Вишњицу, и Карабурму и Миријево са центром града.
На овај начин, добили бисмо модеран градски булевар, са проточнијим саобраћајем који је доступан и алтернативним видовима превоза. Покрет Не давимо Београд се залаже за унапређење јавног превоза тако да највећи број Београђана до жељене дестинације може да стигне за највише 30 минута, а целокупни план можете видети на: https://nedavimobeograd.rs/javni-prevoz/