Превртање вагона-цистерне са сумпорном киселином на Железничкој станици Врчин потврдило је да је корупција свих нивоа власти СНС и СПС, као и изостанак стручног надзора инфраструктурних пројеката, највећа опасност за безбедност грађана Србије.
Наиме, пруга пруге Београд центар-Раковица-Јајинци-Мала Крсна-Велика Плана реконструисана је и, после радова који су трајали више од три године, пуштена у саобраћај 22. јуна 2022. године. Носилац пројекта модернизације пруге било је предузеће Инфраструктура железнице Србије, у сарадњи са Министарством грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. Радове је изводио конзорцијум француских и домаћих компанија, а урађено је скоро 70 километара пруге, осам станица, шест стајалишта, три тунела и два моста. Вредност радова, како су тада пренели медији, износила је 39,2 милиона евра, а реконструисана је и станична зграда у Врчину.
„Долазак министра Дачића, који се, мимо обичаја и праксе, на месту несреће појавио после сат времена, само је покушај да се контролише штета и санирају могуће последице у јавности. Свима је после свега јасно да не постоји пројекат који је власт СНС урадила квалитетно. Корупција, која је однела 15 људских живота у Новом Саду, овога пута је „блаже“ казнила недужно српско друштво, па ће последице осетити само животна околина. Србија центар још једном упозорава да је неопходно да се преиспитају сви пројекти реконструкције или изградње саобраћајница и осталих инфраструктурних објеката који су урађени у последњих 12 година због основане сумње да квалитет изведених радова не гарантује безбедност“, изјавио је Бошко Шиндић, повереник Градског одбора и члан Председништва Србија центра.