Стари мост уклања се, како је изјавио Александар Шапић, због буке која смета становницима Београда на води.
- Из истог разога премештена је и аутобуска станица на Нови Београд, пре него што су изградњом унутршњег магистралног полупрстена обезбеђени услови да се аутобуси усмере директно на ауто-пут и тако избегну гужве на преоптерећеним саобраћајницама. Да апсурд буде већи, чак и сада, док је Савски мост још у функцији, Новобеограђани се са саобраћајним колапсом сусрећу готово свакодневно. Под напредњачким режимом, право на нормалан живот у Београду има само “елита”. Брисање историје и сећања овог града одвија се уз помпезну буку и гламур, све сходно слогану “за њих и њихову децу”, док грађанима преостаје само да се надају да, због проширења Београда на води, на ред за рушење не дође и Калемегдан.
Како надлежни органи планирају да реше саобраћајнице на новобеоградској страни, где се саобраћајни колапси дешавају свакодневно? Аматеризам градских власти огледа се и у томе што нису поштовали мишљење струке, која је јасно рекла да се велики кружни токови, као што је онај код Бранковог моста, не постављају на места где је велика фреквенција саобраћаја. Тај проблем ће покушати да реше тако што ће саобраћај у шпицевима регулисати полиција, а планирају да га трајно реше враћањем семафора!
Србија центар захтева да се одустане од рушења постојећег моста, који би требало поправити и оспособити за нормално функционисање саобраћаја до проналажења новог, одрживог решења за његово проширење. Новобеограђани, али ни сви остали становници главног града Србије који ће се због рушења моста наћи у гету, не смеју да трпе због коруптивних послова тренутне власти и намере да једини Београд буде Београд на води, наводи се у саопштењу СРЦЕ.