Најновији случај паљења аутобуса на линији 511, само пар дана након што се на мрежама појавио снимак да су аутобусу на истој линији отпала врата, је још један у низу примера катастрофалног правца у који нас води приватизација линија јавног превоза
“Као и у свакој врсти предузетништва, уколико неког доведете у положај да остварује монопол и немате алтернативу, тај неко ће тај положај искористити. Стиче се утисак да градске власти што пре хоће да поделе профитабилне линије њима блиским приватним превозницима, јер се не може видети други интерес града да овако битан ресурс преда у руке приватном власнику”, изјавио је координатор групе за саобраћај Зелено-левог фронта Зоран Буквић.
Изјава бившег градоначелника Шапића “да приватне превознике могу да казне по уговору, али не и ГСП, јер град не може да казни сам себе” у случају линије 511 је чиста демагогија, јер се хаварије аутобуса на линији 511 понављају, док од града изостаје реакција. Шапић указује и на то да је градска власт неспособна да води ГСП и постави професионалан менаџмент, па се окреће приватницима као “решењу”. Било да је у питању неспособност или намештање тендера за линије “пријатељским” превозницима, ово је пут у уништавање ГСП-а и довођење града Београда у положај да зависности од приватних превозника.
ЗЛФ сматра да град Београд мора да унапређује јавни превоз, бринући о задовољству корисника. Само редован, тачан и удобан јавни превоз може бити алтернатива све већем броју путовања приватним аутомобилом који гуше београдске собраћајнице.
Зелено-леви фронт ће као један од својих приоритета приликом промене власти, имати оснаживање ГСП-а и увођење професионалног менаџмента који ће се бавити интересом града, а не прављењем буразерских договора са приватним превозницима.