Ресторан у Италији наплатио је госту сечење сендвича, након чега се он пожалио на TripAdvisoru, а огласила се и власница ресторана.
„Наручени тост се и иначе послужује исечен на две половине. Било нас је двоје и тражили смо тост који бисмо појели за столом за двоје, али морамо ли платити зато што смо тост поделили на два дела? Невероватно, али истинито…“, написао је туриста.
Локал се налази недалеко од језера Комо. На рачуну је, између осталог, наведена услуга “сечење сендвича”, која кошта два евра.
Кристина Бјачи, власница ресторана, за Републику је рекла да ју је изнервирало то што се гост није одмах пожалио, него је о томе одлучио да пише на интернету.
“То није био обичан тост. Унутра је било и пржених кромпирића. Требало нам је времена да га преполовимо”, навела је.
Након тога је објаснила шта би се догодило да се он одмах пожалио конобару.
“Објаснили бисмо му да се свака додатна услуга мора платити. Морали смо да користимо два тањира уместо једног и дупло нам је дуже требало за њихово прање. Осим тога, користили смо и два подметача”, испричала је, преноси Клиx.ба.