Restoran naplatio sečenje sendviča: Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo

2212396244188173musterije
Drugi Pišu
avgust 11, 2023

0 komentara

2 min čitanja
11

Restoran u Italiji naplatio je gostu sečenje sendviča, nakon čega se on požalio na TripAdvisoru, a oglasila se i vlasnica restorana.

„Naručeni tost se i inače poslužuje isečen na dve polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podelili na dva dela? Neverovatno, ali istinito…“, napisao je turista.

Lokal se nalazi nedaleko od jezera Komo. Na računu je, između ostalog, navedena usluga “sečenje sendviča”, koja košta dva evra.

Kristina Bjači, vlasnica restorana, za Republiku je rekla da ju je iznerviralo to što se gost nije odmah požalio, nego je o tome odlučio da piše na internetu.

“To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo”, navela je.

Nakon toga je objasnila šta bi se dogodilo da se on odmah požalio konobaru.

“Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo da koristimo dva tanjira umesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača”, ispričala je, prenosi Klix.ba.

N1 Zagreb, klix.ba

Poslednje
Pretplati se na našu mejl listu

Prijavite se na našu mailing listu i budite uvek informisani!

Poslednje