Како се напомиње, Београд ће тако ући у изборну годину без функционалне главне железничке станице, али и без главне аутобуске станице, што је јединствен случај за неку европску престоницу.
Првобитни рок за аутобуску станицу је био крај 2019. године, па је померен за крај 2020. године, а заменик градоначелника Горан Весић је пре неколико месеци обећао завршетак посла за крај ове године.
Имајући у виду да још није издата грађевинска дозвола, али и извиђањем стања на терену, ЦЛС процењује да је немогуће у овом року изградити комплетну станицу, „што је огромна срамота за градску власт, БАС и извођаче“.
Најгоре решење би био да само део нове аутобуске станице буде отворен крајем године, јер би се тиме само повећали конфузија и хаос у саобраћају.
Уместо тога, неопходно је у најкраћем року завршити комплетан објекат, што подразумева станичну зграду и свих 80 перона, наводи се на крају саопштења.