Klima se klima, a ponekad hladi

admin
jul 20, 2016

0 komentara

4 min čitanja
6

Deo rashladnih uređaja u GSP neispravan. Najteže na linijama 43, 95 i 101

KLIMA u pojedinim autobusima GSP „Beograd“ na linijama 43, 95 i 101 – kupa, umesto da hladi putnike! Putnici se žale da su rashladni uređaji procurili, a voda kaplje sa plafona i sliva se niz prozore. Najkritičnije je, kažu, na zadnjoj platformi, gde curi na sve strane, pa su čak i tapacirana sedišta natopljena kao upijač za pečat. Ne može ni da se sedi niti da se stoji, jer kaplje za vrat.

U GSP objašnjavaju da su za održavanje klima, pored svojih servisera, angažovali i privatnu firmu kako bi poboljšali uslugu. Za dopunsko održavanje su zadužene „Klimatronik“ i „Polarber“.

– Ugovoren je posao na godinu dana, a krajem prošlog meseca počeli su sa servisiranjem – kaže Željko Milković, direktor GSP. – Ako sve bude funkcionisalo kako treba, ići ćemo na to da ugovorimo posao na dve godine. U vozilima u kojima postoji klima – radi. Naravno, mogući su trenutni kvarovi u toku vožnje, koji se odmah uklone. Ako putnici primete da u klimatizovanom autobusu uređaj ne radi ili je neispravan, treba o tome da obaveste vozača.

Takođe, događa se da putnici ne znaju da podese usmerivače hladnog vazduha koji su raspoređeni na plafonu, te da zbog toga ne osećaju hlađenje. Ipak, u GSP kažu da su najčešći problem – otvoreni prozori.

– Putnicima se čini da klima ne radi, a problem su zapravo otvoreni prozori i otvaranje vrata na stanicama između kojih je razmak mali, oko 500 metara – objašnjava Milković. – Nemoguće je u tim uslovima postići zadovoljavajuće hlađenje, naročito kada su ekstremne vrućine.

Prvi čovek GSP dodaje da ugradnje klime u stara vozila neće biti, jer je neopravdano uložiti 8.000 evra po vozilu čija je vrednost manja od ove sume. On kaže da je sa tehničkog aspekta, potpuni promašaj bilo investiranje 250 miliona dinara u klimatizaciju starih vozila, jer ona nemaju ni dovoljnu snagu motora da podrže efikasan rad klime.

REMONTUJU 40 TRAMVAJA

MADA će stari autobusi dočekati otpis bez klime, GSP planira da u češke KAT4 tramvaje, poznate „kate“ postavi rashladne uređaje. Osim klimatizacije ovim šinskim vozilima predstoji i vizuelna modernizacija, kao i uređenje unutrašnjosti.

Biće remontovano 40 „kata“, jer su se ovi tramvaji pokazali kao izuzetno dobri, izdržljivi i odgovarajući za uslove u Beogradu. Osim toga, svi delovi se proizvode kod nas, pa je i njihovo servisiranje mnogo jeftinije i jednostavnije u odnosu na KAF tramvaje.

N. V.    Novosti

Poslednje