SVE MALVERZACIJE „PALIKUĆINOG“ DIREKTORA Ko je nedavno uhapšeni sin estradnog pevača iz Kaluđerice

Direktor preduzeća "Želturist" Goran Lugonjić (38) pre dva dana uhapšen je zbog sumnje da je zloupotrebom službenog položaja ojadio preduzeće za 11 804 244 dinara. 
admin
mart 31, 2019

0 komentara

7 min čitanja
25
 
Pored Lugonjića iza rešetaka  se našli i  Goran Č, savetnik u „Želturistu“, dok su trojica osumnjičenih iz privatnih kompanija oslobođeni pritvora po nalogu suda.
 
Tužilaštvo ostražuje da li je bilo pomoganja u prikupljanju ponuda za demontiranje i montiranje mini pivare „Romantika“, u vlasništvu „Želturista“, čiji je račun u blokadi. Lugonjić je potom s Goranom Č. oglasio prodaju mini- pivare na licitaciji, u kome je navedeno da će kupac preuzeti isplatu troškova demontaže i montiranja, navodi se u saopštenju.
 
 
KO JE GORAN LUGONJIĆ
 
Goran je jedan od sinova estradnog umetnika Rikija Lugonjića.  Riki je iz estradnih voda ušao u političke, pa je 2012. postao član opštinskog odbora SNS u Grockoj, kad je Dragoljub Simonović, bivši bahati direktor „Železnica Srbije“, bio prvi put kao naprednjak predsednik opštine Grocka. Riki je i dalje odbornik SNS-a u GO GRocka.
Čim je Simonović, protiv koga je nedavno podignuta opštužnica zbog paljenja kuće našeg novinara Jovanovića. opstao dorektor Železnica Srbije, odmah je na direktorska mesta postavio članove partije i svoje bliske saradnike. Tako je 2013. godine na čelo hotela „Beograd“ Lugonjić mlađi postavljen, a zaposleni su se tada pobunili jer je od obrazovanja imao samo Višu poslovnu školu. Promet hotela „Beograd“ u vreme kad je Lugonjić junior bio direktor, mesečno je bio manji za 1-1,5 miliona dinara.
Početkom 2014. godine, ujedno dok je bio i direktor Hotela Beograd, Lugonjić postaje i direktor Želturista.
 
MILAN BUDIMIR: Kad je postavljen Lugonjić počelo sistematsko uništavanje
 
Milan Budimir, član Upravnog odbora udruženja „Udruženi Želturist“ koje okuplja bivše radnike te nekadašnje ćerke firme Železnica Srbije u izjavi za danas kaže da je Lugonjića postavio SImonović i da je od tada počelo uništavanje Želturista.
 
-U Želturistu je nakon što je u vreme mandata Dragoljuba Simonovića na mestu generalnog direktora Železnica Srbije za direktora preduzeća postavljen Goran Lugonjić, počelo njegovo sistematsko uništavanje. Svi objekti, tojest hoteli i restorani, među njima i poznata „Romantika“ u Beogradu su u potpunosti devastirani, ruinirani i napušteni a služba Kola za spavanje i ručavanje ukinuta, sve u cilju da se ti poslovi koje je obavljao Želturist ustupe privatnim firmama nakon što preduzeće bude likvidirano kroz stečaj – objašnjava Budimir za list Danas.
 
Danasov sagovornik dodaje da je poslovodstvo na čelu sa Lugonjićem oštetilo preduzeće, između ostalog, i tako što je prodalo mini pivaru, koja se nalazi na nekadašnjoj Glavnoj železničkoj stanici u Beogradu za sumu od svega 23.000 evra iako samo njeno skladištenje košta 34 hiljade evra, a koja je svojevremeno kupljena za potrebe Želvoza za sumu od nekoliko stotina hiljada evra.
 
– Takođe, da bi sproveo svoje planove uništavanja Želturista zarad interesa privatnika konkurenata u poslu kojima se naše preduzeće bavi Lugonjić je prisilio oko 700 zaposlenih da u nekoliko navrata prihvate odlazak iz preduzeća uz otpremnine. Oni radnici koji su odbili da odu na taj način iz preduzeća, smatrajući da ono treba da nastavi sa radom, otpušteni su kao tehnološki višak. Iako zakonska rešenja predviđaju da radnici koji su proglašeni tehnološkim viškom dobiju odštetu prilikom odlaska iz preduzeća do danas Lugonjić kao direktor Želturista nije izmirio tu obavezu prema njima – ističe Budimir. On naglašava da je nakon što je 18 ljudi proglašeno za tehnološki višak u februaru prošle godine otkaz dobio i on sam kao direktor sektora za eksploataciju stajaćih i kušet kola.
 
Postavlja se pitanje gde je završila imovina u vrednosti od 700 hiljada evra koliko glasi zvanična analiza procenitelja firme Fortnex u vlasništvu Gorana Čubrila. Gde je oko 150 miliona dinara prihoda od 2015. godine, iz objekata koji su poslovali. Plate koje smo dobijali išle su asignacijom iz Železnica Srbije na osnovu posebne fakture za pružanje usluga i kolima za ručavanje i spavanje i nemaju veze sa prihodom – ističe Budimir.
 
Za Žig Info:
Željko Matorčević
Poslednje