Pošta Srbije pokrenula projekat zaštite građana od onlajn prevara

Javno preduzeće "Pošta Srbije" saopštilo je danas da je pokrenulo projekat onlajn bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.

admin
novembar 6, 2021

0 komentara

3 min čitanja
2

 

„Pošta je ovim projektom postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja onlajn prevara čija su meta korisnici različitih usluga“, navodi se u saopštenju.

Dodaje se da, imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatake građana, cilj ovog projekta „Pošte Srbije“ kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.

Zbog toga je, kako se navodi, pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu “Pošte Srbije“ pod nazivom „Onlajn bezbednost“, na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične onlajn prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite.

Data su i uputstva kako i kome gradjani da se obrate ukoliko primete pokušaj onlajn prevare, ili su bili njegova meta. Stranica sa savetima za onlajn bezbednost na korporativnom sajtu Pošte Srbije dostupna je na linku:https://posta.rs/cir/online-bezbednost/tipicne-onlajn-prevare.aspx i predstavlja deo šireg edukativnog programa na kom će Pošta sarađivati sa nacionalnim CERT-om i RATEL-om.

Beta/Nova

Poslednje