Главни разлог за најаву ангажовања великог броја странаца као возача у јавном превозу у Београду, јесте значајан одлив домаћих возача, саопштио је Центар за локалну самоуправу (ЦЛС).
Само у ГСП Београд у току 2021. године, ово јавно предузеће је напустио 221 возач, а према информацијама ЦЛС-а у овој години тренд ће бити додатно погоршан.
Ради се о искусним и квалитетним возачима, чији одлазак представља тешко надокнадив губитак за престоницу.
Поред тешких услова рада, често у возилима која су лоше одржавана и без климе, главни проблем је ниска основица зараде возача у ГСП-у, која тренутно износи 39.000 динара.
„Када се на ово дода да ће дуговања ГСП-а према добављачима ове године достићи шест милијарди динара, јасне су размере кризе јавног превоза у Београду, о чему ће ЦЛС организовати јавну расправу у септембру“, изјавио је директор организације Никола Јовановић.
Павле Ивковић Нова