Egzodus iz GSP-a: Glavom bez obzira pobeglo više od 200 vozača

17061954
Drugi Pišu
jun 30, 2022

0 komentara

2 min čitanja
4

Glavni razlog za najavu angažovanja velikog broja stranaca kao vozača u javnom prevozu u Beogradu, jeste značajan odliv domaćih vozača, saopštio je Centar za lokalnu samoupravu (CLS).

Samo u GSP Beograd u toku 2021. godine, ovo javno preduzeće je napustio 221 vozač, a prema informacijama CLS-a u ovoj godini trend će biti dodatno pogoršan.

Radi se o iskusnim i kvalitetnim vozačima, čiji odlazak predstavlja teško nadoknadiv gubitak za prestonicu.

Pored teških uslova rada, često u vozilima koja su loše održavana i bez klime, glavni problem je niska osnovica zarade vozača u GSP-u, koja trenutno iznosi 39.000 dinara.

„Kada se na ovo doda da će dugovanja GSP-a prema dobavljačima ove godine dostići šest milijardi dinara, jasne su razmere krize javnog prevoza u Beogradu, o čemu će CLS organizovati javnu raspravu u septembru“, izjavio je direktor organizacije Nikola Jovanović.

Pavle Ivković   Nova

Poslednje