Деца више не желе да постану наставници, лекари и бизнисмени већ инфлуенсери, показало је ново истраживање телекомуникацијске компаније БТ Група.
Истраживање, које је објавио Дејли мејл, испитивало је амбиције најмлађих у овој години у односу на 2000. годину. Студија је показала да је на резултате утицала популарност интернета, при чему су деца од 11 до 15 година навела професије које се баве друштвеним медијима као неке од најпожељнијих.
Девојчице су 2000. године наводиле да желе да постану учитељице, докторке, адвокати, психолошкиње и медицинске сестре, а дечаци су истицали занимања попут менаџера, инжењера, лекара и спортиста.
Према резултатима овогодишњег истраживања, четири од пет најбољих послова које су навели дечаци су везани за СТЕМ (технологија, инжењеринг и математика), укључујуц́и дизајн видео игара и софтверски инжењеринг.
Директорка за друштвени утицај у БТ Групи Викторија Џонсон рекла је да у поређењу са дечацима, многе девојчице сматрају да каријере у области технологије нису за њих.
Студија је такође показала да више од 51 одсто испитаних девојчица верује да технолошке каријере више одговарају дечацима, а скоро 78 одсто сматра да нема довољно женских узора у технолошкој индустрији.
Kaspars Grinvalds/ Shutterstock