U istom periodu, gledajući ukupno emitovanje vreme predizbornog programa na televiziji i radiju, najviše vreme predizbornom programu posvetila je televizija N1 sa 32,32 odsto, a prate je Nova S, TV Hepi i TV Pink.
U izveštaju REM-a u delu koji se odnosi na zastupljenost učesnika predizborne kampanje u nedelji od 30. maja do 5. juna najviše su bili zastupljeni analitičari sa 24,91 odsto, a zatim ostali učesnici kampanje (RIK, REM, OEBS, UNS…) sa 13,48 odsto, slede izborna lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu” sa 11,4 odsto, Ujedinjena demokratska Srbija (6,33 odsto), Ivica Dačić – „Socijalistička partija Srbije (SPS), Jedinstvena Srbija (JS) – Dragan Marković Palma“ (5,11 odsto), Sergej Trifunović – Pokret slobodnih građana (4,66 odsto) i Savez za Srbiju sa 4,37 odsto.
REM je za isti period takođe uradio analizu posebno po televizijama i radio stanicama prema kojoj je na RTS1 najveću vremensku zastupljenost imala lista Milica Đurđević Stamenkovski – Srpska stranka Zavetnici (16,87 odsto), dok je, na primer, Savez za Srbiju imao 0,26 odsto. Na TV Pink – analitičari su na prvom mestu po zastupljenosti, slede „ostali učesnici“, a od stranaka prva je lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu” sa 14,22 odsto vremena odnosno 01:05:15.
Na TV Prva, Hepi i B92 najveću zastupljenost imala je izborna lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu”.
Na TV N1 i Nova S najveću zastupljenost imali su analitičari i „ostali učesnici“, a zatim Pokret slobodnih građana i Savez za Srbiju.
Analitičari najduže na TV od početka kampanje do sada
Drugi deo izveštaja REM-a odnosi se na celokupni period trajanja izborne kampanje, odnosno za period od 4. do 15. marta i od 11. maja do 5. juna.
Za to vreme, na prvom mestu u analizi ukupno emitovanog vremena predizbornog programa (televizija i radio) nalazi se TV N1 (6.04:32:03, odnosno 39,37 odsto), zatim Nova S (2.01:10:13, odnosno 13,03 odsto) i TV Hepi (1.15:42:24, odnosno 10,53 odsto).
Ukupno predizborno vreme kod svih pružalaca medijskih usluga – na prvom mestu su analitičari sa 29,14 odsto, zatim izborna lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu” sa 11,39 odsto i Savez za Srbiju sa 11,27 odsto.
Takođe, u izveštaju se navodi i ukupno emitovano vreme preizbornog programa po vrstama programskih sadržaja, a i posebno po televizijama i vrstama emisija.
Ovo je inače šesti presek koji radi REM za vreme ove izborne kampanje.
Prethodni izveštaj REM-a pokazao je da je tokom 20 dana predizborne kampanje koja je počela u martu a nastavljena u maju, Savez za Srbiju imao više vremena u medijima od Srpske napredne stranke.
Taj izveštaj Centar za istraživanje, transparentnost i odgovornost (CRTA) ocenio je kao apsurdan i naveo je da iskrivljuje stvarnu sliku medija u Srbiji. Kritiku je dobio je od Biroa za društvena istraživanja (BIRODI), koji je naveo da metodologija koju koristi REM nije u skladu sa međunarodnim standardima ali ni praksama koje se poštuju u izborno-posmatračkim misijama.
REM u izveštaju podseća da je kampanja počela 4. marta, a da je 16. marta prekinuta dok traje vanredno stanje. Kada je odlučeno da izbori budu 21. juna 2020. godine Republička izborna komisija 11. maja 2020. godine donela je Rešenje o nastavku sprovođenja izbornih radnji za izbore raspisane 4. marta 2020. godine.