Канадска терапеуткиња Викторија Пруди упозорила је да су деца све лошија у школи и емоционално нестабилна због претеране употребе технологија и „лошег“ родитељства.
Она је описала оно што види као забрињавајући тренд у понашању деце.
„Током мојих десет година рада као дечјег терапеута, видела сам, аи даље гледам пад у социјалном, емоционалном и академском функционисању деце. Као и нагли пораст потешкоћа у учењу и других дијагноза“, упозорила је Пруди.
Она је додала да су данас деца у катастрофалном емоционалном стању и многе ствари из нашег модерног стила живота доводе до тога.
„Упркос најбољим намерама, нажалост, мењамо мозак наше деце у погрешном смеру“, приметила је терапеуткиња.
Како би апеловала на родитеље, навела је пет разлога зашто се то догађа, а у питању су следеће навике:
– деца добију све што желе, када желе и не подносе кад им се каже „не“
– имају веома ограничену друштвену интеракцију
– родитељи стварају вештачки свет забаве за децу у ком не постоји досада
– деца превише користе технологије које их емоционално искључује
– родитељи не постављају чврсте границе.
Исто тако, нагласила је и како родитељи могу да промене живот детета „вежбајући“ његов мозак како би могло успешно да функционише на друштвеном, емоционалном и академском нивоу, преноси Индеx.рс.
То је првенствено постављање граница, вођење рачуна о томе шта је добро за дете, а не оно што дете жели у одређеном тренутку, ограничавање коришћења технологија и учење деце њиховим обавезама, што ће им бити одређена подлога за будућност.