Шта је истина у причи о очитавању бројила за струју путем апликације

ocitavanje brojilastruja
Други Пишу
мај 14, 2025

0 коментара

4 мин читања
891

Рачуни за струју, њихови износи или пак евентуално кашњење увек изазивају велику пажњу јавности, а ових дана појавила се информација да појединим корисницима касне рачуни јер је дошло до промене начина очитавања бројила и да оно сада иде преко апликације. Из Електродистрибуције Србије за Нова.рс објашњавају да очитавање бројила преко апликације постоји већ извесно време као могућност, али да није обавеза.

Цена струје и обрачун њене потрошње важна су питања за свако домаћинство, па је недавно велику узбуну међу грађанима изазвала информација да рачуни претходних месеци касније, јер је, према тим наводима, Електродистрибуција Србије променила начин очитавања бројила.

Наиме, како је објавило више корисника друштвених мрежа, наводно је очитавање бројила препуштено самим корисницима на начин да се изврши инсталација апликације и преко ње се шаље стање на бројилу.

 

Из Електродистрибуције Србије овим поводом објашњавају за Нова.рс да нису мењали начин очитавања бројила, као и да су њихови читачи на терену и очитавају бројила.

Подсећају, међутим, да је корисницима на располагању и могућност да ако желе „једноставно и лако пријаве стања бројила преко апликације за мобилни телефон ЕД Србије која се може преузети на Гоогле Плаy продавнице или у интернет претраживачу на страници саме ЕДС.

Истичу да је то само могућност, а не обавеза, као и да ће корисницима који не могу да пријаве своју потрошњу преко апликације, утрошена електрична енергија бити очитана.

Међутим, што се тиче самог кашњења рачуна и ставки које у њему плаћамо, за сва питања из ЕДС упућују на Електропривреду, јер су како наводе „све информације о рачунима за утрошену електричну енергију у њиховој надлежности“.

Strujomer Foto:Shutterstock

Јелена Булајић    Нова

Последње
Претплати се на нашу мејл листу

Пријавите се на нашу маилинг листу и будите увек информисани!

Последње