Stotine kilometara pruga gotovo su neupotrebljive jer godinama nisu zamenjeni pragovi, a i same šine su užasnom stanju. Zbog toga se neretko dešava da vozovi stoje u mestu ili pak jure, po srpskom, do 20 kilometara na sat.
Današnji predsednik Grocke, Dragoljub Simonović bi je direktro Železnica Srbije od 2012-2014. godine. Simonović je za svog mandata izgradio samo osam kilometara pruge Beograd – Pančevo. U javnosti je poznat kao bahati direktor, čiji je epitet dobio lično od ALeksandra Vučića.
Za vreme mandata u Železnicama, mediji su pisali da je nove drvene železničke pragove ugradio je u svoj vinograd u Vrčinu. Pragovi su bili namenjeni za izgradnju i rekonstrukciju ruiniranih srpskih pruga.
Simonović je to sve demantovao , pravdajući se rečima da je neko pragove na njegovom placu podmetnuo i iskoristio za slikanje.
Stanje pruge u Vrčinu
Prošle su godine od kakao Simonović nije više na čelu Železnica Srbije. Nedavno je, na izlaganju o beogradskom metrou, najavio da će BG voz prevoziti do Umčara, preko Vrčina gde će mnogim građanima skratiti putovanje. Međutim, tu ispred predsednikove kuće, pruga izgleda kao da je iz neke zemlje dalekog istoka.
Ispucali i truli pragovi bez zavrtnja, nastavljene i ispucale po sredini šine, kao i vidljivi trag da vozovi preko pruge „gaze“ samo dva santimetra je nešto što oslikava ovu deonicu.
Pogledajte fotogaleriju:
Za Žig Info:
Milan Jovanović