Planirano je da ova saobraćajnica bude rekonstruisana u delu od raskrsnice sa Ulicom kralja Petra do porte Hrama Svetih Joakim i Ane, u dužini od 650 metara. Međutim, početak radova još nije određen jer se još traži rešenje za alternativni režim javnog gradskog prevoza u vreme trajanja radova.
– Rekonstrukcija će otpočeti kada se Sekretarijatom za javni gradski prevoz usaglasimo način i trasu kojojm će za vreme radova saobraćati javni prevoz, odnosno linija 309 koja tu prolazi – objašnjavaju nadležni iz GO Grocka. – Samim tim i trajanje radova zavisi od toga na koliko faza će biti podeljeno izvođenje radova i kako će biti regulisan režim saobraćaja u vreme trajanja obnove ove saobraćajnice.
Rekonstrukcijom će biti sanirana noseća podloga ulice, kolovozni zastor i trotoari. Radovi će koštati 32 miliona dinara, a finansijer je JP „Putevi Beograda“, dok je izvođač radova JKP „Beograd put“.
Pomenuta ulica nije u potpunosti rekonstruisana prethodnih deset godina, već su samo krpljene rupe. Zbog velikog prometa saobraćaja koji svakodnevno prolazi ovom trasom, asfalt je ispucao i na mestima gde je pre zime samo zakrpljen. Na pojedinim delovima put je u potpunosti ulegao u zemlju, a rupe su se ispunile podzemnim vodama.
Dodatni problem u Kaluđerici je i potpuno uništeni trotoar u Ulici vojvode Stepe Stepanovića, koji je bio iskopan zbog postavljanja vodovodnih cevi, a koji nikada nije vraćen u prvobitno stanje. Već su staze samo nasute sitnim peskom, pa su žitelji ovog gročanskog naselja prinuđeni su da gaze po blatu tokom kišnih dana, jer alternativne staze ne postoje.