Pred lokalne izbore 2016. godine, predsednik Opštinskog obora Srpske napredne stranke Grocka Dragoljub Simonović, sekretar Opštinskog odbora Srpske napredne stranke Grocka Jamina Mandić, predsednik Mesnog odbora Kaluđerica 3 Vlado Radovanović i član Opštinskog odbora Srpske napredne stranke Grocka Sanja Jovanović posetili preduzeće „EURO TERR“, u Leštanima.

Vlasnik ovog preduzeća je Radovan Todorović, Gročanima možda poznatiji kao bivši predsednik GO Grocka iz redova radikala, iste one stranke u kojoj je bio i sadašnji predsednik Dragoljub Simonović- Sima iz Vrčina.

Preduzeće „EURO TERR“, sa deset zaposlenih radnika, osnovano je 1990. godine i dugi niz godina , ostvaruje rezultate na tržištu. U okviru svog poslovanja radi digitalnu i sito štampa,reklamne police,sve vrsti štampi,izrada cerada za kamione sa i bez štampe,štampanje tendi i montažu bilborda.
Nakon lokalnih izbora 2016. Godine, za predsednika GO Grocka postavlja se ponovo Dragoljub Simonović nekadašnji stranački partner Todorovića. Osim Euro Tera, u familiji Radovana Todorovića posluje i preduzeće „SZR Teer“. Upravo sa ovim preduzećem, nakon dolaska Dragoljuba Simonovića na čelo GO Grocka, sklapaju se poslovi u iznosu od više desetina hiljada evra i to samo za reklamiranje na bilboridima!
Podsetimo se, opština Grocka je samo za reklamiranje ovogodišnjih „Gročanskih svečanosti“ na bilbordima na Smederevskom putu potrošila oko 29.000 evra. Od ove cifre, oko 24.400 slilo se u kasu ove samostalne zanatske radnje iz Leštana, koja je iznajmila opremu. Preostali novac je otišao u državni budžet na ime poreza na dodatu vrednost (PDV).
Svečanosti su održane od 26. jula do 2. avgusta. Nadležni su požurili da najave feštu. Prvi tender otvorili su u februaru za dvomesečno reklamiranje na 11 bilborda duž Smederevskog puta. Kriterijum za odabir ponuđača bila je najniža ponuđena cena. Posao je 2. marta dobila firma iz Leštana za sumu od 1.936.000 dinara bez PDV..
Pred početak manifestacije, početkom jula, osvanula je još jedna javna nabavka, gotovo identična. Tražilo se ponovo 11 bilborda, na istoj lokaciji – Smederevski put, za istu namenu, u istom trajanju, mada je to podrazumevalo da će slike programa ostati okačene i kada bude završen (s obzirom na to kada je raspisan konkurs).
Ponovo je ista firma izašla kao pobednik, ali ovaj put je tražio skoro duplo manje novca u odnosu na prvi konkurs, 968.000 dinara bez PDV.
Ako ste se pomislili da je tu kraj trošenju novca svih građana, prevarili ste se. GO Grocka, tačnije predsednik ove opštine Dragoljub Simonović, je 28. Septembra potpisao novi „ugovor“ sa ovom samostalnom radnjom iz Leštana, takođe za reklamiranje na bilbordima u iznosu od ponovo 968.000 dinara bez PDV-a!
Kada je drugi put ovo preduzeće dobilo na „tenderu“, iz GO Grocka su izjavili da ne vide šta je čudno što je drugi put ponuđač ponudio niži iznos. Spekuliše se da ovakvim načinom se „peru pare“ od izborne kampanje.
Za Žig Info:
Željko Matorčević