Na izbornoj Skupštini Opštinskog odbora SNS Grocka, koja je održana 20.04.2015.godine u velikoj sali Opštine Grocka uz prisustvo predsednika Gradskog odbora SNS Beograd Nebojše Stefanovića, za predsednika OO SNS Grocka, jednoglasno je izabran Dragoljub Simonović.
Biografija Simonovića
Rođen je 1959. godine. Na izbornoj listi za narodne poslanike 2008. u rubrici stajalo je da je po zanimanju mašinski konstruktor, a četiri godine kasnije navedeno je da je diplomirani ekonomista. Simonović je, navodno, u međuvremenu završio treći stepen na Fakultetu za poslovne studije u Banjaluci, a četvrti 2008. na Fakultetu za preduzetnički biznis Univerziteta “Union – Nikola Tesla”.
Radio je jedanaest godina u Železnici Srbije.
Bio je član Srpske radikalne stranke. Na izborima 2004. biran je za narodnog poslanika sa njihove liste. Ostalo je zabeleženo da je na dan izbora, ljut zbog nepoštovanja izbornih pravila, sa još tri člana SRS polupao pet izbornih kutija, pa je zbog toga proveo 27 dana u zatvoru u Padinskoj skeli. Na čelo opštine Grocka dolazi juna 2005. godine, ali je smenjen već u novembru jer je formirana nova većina. Na sledećim parlamentarnim izborima, 2007. godine, ponovo je dobio poslaničku funkciju.
U Srpsku naprednu stranku prešao je 2008. godine.
Nakon izbora 2012. godine ponovo postaje predsednik opštine Grocka. Na toj poziciji ostaje do decembra kada je imenovan za generalnog direktora Železnica Srbije.
Vučić ga smenio zbog bahatosti
- jula 2014. na svečanoj sednici Vlade u Nišu, smenjeni su direktori javnih preduzeća „Železnice Srbije“, Aerodrom „Nikola Tesla“ „Dipos“, „Državna lutrija Srbije“, „Dunav osiguranje“, Direktorat civilnog vazduhoplovstva i Agencija za bezbednost saobraćaja.
Izvor iz Nemanjine 11, za list „Alo!“, te godine je izjavio da je Aleksandar Vučić posebno ljut na Simonovića, jer je ovaj kadar SNS-a za samo nešto više od godinu dana „Železnice“, koje su inače bile na rubu propasti, još više uništio, i to najviše zbog svoje „bahatosti i osionosti“.
– Upravo zbog toga on više ne sme da ostane ni dana na toj funkciji. Niame, i posle najave da će biti smenjen je nastavio da niže loše rezultate. U više navrata je zloupotrebio fotelju i zbog toga će protiv njega biti podneta krivična prijava. Čašćavao je na sve strane, pozapošljavao i kurtu i murtu, i to sve na štetu države. Neka se policija i tužilaštvo dalje njime bave – objašnjava tada sagovornik „Alo!“ iz Vlade Srbije. Podsetimo, vrhunac Simonovićeve bahatosti je gradnja podvožnjaka ispred njegove kuće u Vrčinu. Naime, u rebalans plana poslovanja „Železnica“ ubačen je projekat izgradnje podvožnjaka ispod pružnog prelaza u Vrčinu, samo 200 metara od Simonovićeve porodične kuće. „Železnice Srbije“ će za izgradnju podvožnjaka koji vodi do ulice u kojoj žive uglavnom njegovi rođaci platiti skoro pola miliona evra.
Simonović je za manje od šest meseci na službena putovanja potrošio oko 160.000 evra, dok su računi za poslovne ručkove bili i po 1.500 evra. Jeli su se skupoceni tartufi, kiparski sir, a pušile su se i kubanske cigare, po komadu plaćane 2.000 dinara. Kada je krajem 2012. godine postavljen za direktora „Železnica“, zaposlio je veliki broj Vrčinaca. Kao vozača je angažovao Jasminu Teofilović, a njen prezimenjak Negoslav je napredovao do direktorske funkcije. Uhlebio je i sina Jovicu u državnoj firmi „PMC inženjering“. Jovica je postavljen za rukovodioca i to samo dva meseca pošto je njegov otac postao prvi čovek „Železnica“.
Dragoljub Simonović pre smene isplatio kompanjone
Pre nego što je smenjen, direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović podigao je novac s deviznih računa ovog preduzeća i isplatio nekolicinu njemu bliskih poslovnih partnera, inače dobavljača „Železnica“, pisao je „Kurir“.
Sumnja se da je na to potrošeno oko 2,8 miliona evra. U „Železnicama“ to, međutim, su demantovali, ali nisu želeli da otkriju gde je završio novac s deviznih računa, odnosno kome je i koliko para Simonović isplatio. Izvor Kurira iz „Železnica“ tvrdi da ne pamti da je neko za tako kratko vreme s deviznih računa podigao toliki novac, što izaziva sumnju da je Simonović želeo da „namiri“ svoje poslovne partnere pre odlaska s funkcije.
– U trenutku kada „Železnice“ grcaju u dugovima i kada nam na vrata svakodnevno kucaju mnogi investitori i dobavljači kojima godinama dugujemo, po hitnom postupku se „krnje“ devizne rezerve preduzeća kako bi se isplatili ne oni kojima najduže i najviše dugujemo već oni koji su poslove sklopili za vreme Simonovićevog mandata. To izaziva sumnju da je bilo isplate samo onima koji su imali „dil“ s bivšim direktorom, odnosno da je od tog novca njemu isplaćena provizija – tvrdio je izvor Kurira.
Ekspresno se doškolovao!
Dragoljub Simonović je 2008. po zanimanju bio mašinski konstruktor, da bi se četiri godine kasnije predstavio kao diplomirani ekonomista. On je, navodno, u međuvremenu završio treći stepen na Fakultetu za poslovne studije u Banjaluci, a četvrti na Fakultetu za preduzetnički biznis Univerziteta „Union – Nikola Tesla“. On je kormilo „Železnica“ preuzeo iz fotelje predsednika opštine Grocka. Ovaj bivši radikal je 2008. godine prešao u SNS.
[cincopa AEPAfdM0APk7]
Žig Info/Agencije
Foto: SNS Grocka