Kada je došao na mesto gradonačelnika, Aleksandar Šapić je ukinuo Beokom servis, putem kojeg su građani mogli da prijave bilo koji komunalni problem.
Čuveno #prijaviproblem otišlo je u istoriju.
Građani Beograda do tada su problem koji primete mogli da prijave preko telefonskog broja, sajta, jedinstvene aplikacije, tvitera ili fejsbuka, sve to, od sredine marta 2023. je spalo samo na – poziv.
Novo stari gradonačelnik Aleksandar Šapić je rekao, povodovom uvođenja novog Servisnog centra sledeće:
U cilju kvalitetnije, brže i efikasnije komunikacije sa građanima, Grad Beograd je osnovao Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11, putem kojeg građani mogu da prijavljuju komunalne probleme, dobijaju informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.
Servisni centar grada Beograda je dostupan 00-24 časa na brojevima 11011 ili 0800 11 00 11 (besplatan poziv), kao i putem e-mail adrese servisnicentar@beograd.gov.rs za sve vrste prijava, pitanja, primedbi i predloga građana na komunalne probleme u Beogradu, gradske službe i sekretarijate.
Servisni centar grada Beograda objedinjuje sistem komunikacije između Gradske uprave grada Beograda i javnih komunalnih preduzeća, sekretarijata i drugih subjekata koji učestvuju u komunalnom sistemu grada Beograda, kao i za prijave iz nadležnosti inspekcijskih službi i beogradske službe komunalnog reda, navodi se na Beoinfo.
Koliko je usluga Servisnog centra kvalitetnija, lično sam se uverio u subotu. Tada sam pozvao ovaj „kol centar“. Na vezi sam čekao neverovatnih 25. minuta. Kada se i javila operaterka, umalo nisam zaboravio i koga sam i zašto sam pozvao. Sve dok me jedan komarac, koji me je baš u tom trenutku „ujeo“ podsetio za moj poziv.
Zahvalio sam se Šapiću na uvođenju efikasnijeg kol centra i na tome što sam uspostavu veze čekao samo 25 minuta, i usputno prijavio da je zlatno doba izgleda nastupilo za komarce, jer „pojedoše nas sve kod nas u ulici“.
Ljubazna dama s druge strane telefonske veze, odgovorila mi je, nakon što je uzela lične podatke, da je upisala problem i da će on biti ubrzo rešen, kao i da ću ja biti blagovremeno obavešteno o ishodu.
Evo sutra će četvrtak.. Šta da vam kažem. Komarci slave, a mi se sve više češemo.
Živeo Servisni centar Beograda!
Željko Matorčević