Почетна » ГСП путницима плаћа поцепане панталоне!

ГСП путницима плаћа поцепане панталоне!

од admin
0 коментар

Осим осигурања од повреде, људи имају право и на надокнаду штете. Одштета за флеку или мрљу на гардероби, али и оштећене ципеле

УШЛА сам у аутобус 33 у Јована Авакумовића, до Славије. Откуцала карту и села. И „добила нервни слом“ јер је из седишта, на којем је био одваљен тапацирани део, штрчао шраф који ми је поцепао панталоне! Возач информисан, седиште и аутобус усликани, пријављено диспечеру. Возило је повучено из саобраћаја, пријава послата одељењу ГСП за жалбе грађана.

После месец и кусур дана стиже обавештење:

„Добро јутро. Размотрили смо вашу жалбу и одобрили вам новац у висини суме коју сте тражили. Уколико вам је то у реду, решење ће потписати наредне недеље директор и позваћемо вас да преузмете уплату“.

– И све ово зато што су ми сви путници у аутобусу рекли „џаба се жалите – нема од тога ништа“, а возач – да никад није чуо да неком рефундирају новац за оштећене ствари – самоуверено прича суграђанка која верује да жалбе имају смисла и да се „све може, ако се притисне систем“.

И не само за поцепане панталоне, упорни ће и за флеку или мрљу на гардероби, оштећену ципелу, од ГСП добити одштету. И није ствар у притиску, већ у праву путника и обавези превозника.

Како кажу у највећем градском превознику у Београду, као што су путници осигурани од повреда, тако имају право и на надокнаду материјалне штете на гардероби или стварима настале у возилима ГСП.

– Као и у свим другим сегментима, и у овом водимо рачуна о интересима корисника своје услуге. Из тог разлога формирана је посебна комисија која се бави утврђивањем материјалне штете настале на гардероби и стварима путника у возилима нашег предузећа – објашњавају у ГСП „Београд“. – У случајевима позитивног решења, одлуком директора, исплаћује се новац оштећеним путницима.

Важно је напоменути да је, приликом утврђивања евентуалне штете, оштећени путник у обавези да уз захтев за одштету приложи и доказ о плаћеној услузи превоза.

– Путници се углавном јављају са жалбама о поцепаним стварима, оштећеној обући и, евентуално, запрљаној гардероби. Било је специфичних случајева када су поједини путници покушавали да наплате „листер“ одело, иако штета није била причињена у нашем возилу – додају у ГСП. – Дешава се да путник заборави да евидентира у којем возилу је дошло до оштећења, а, као што је познато, у систему јавног превоза раде и возила приватника. За њих ГСП није надлежан.

ЛЕКАРСКА ДОКУМЕНТАЦИЈА

Поменуте одштетне захтеве регулише ГСП, а евентуалне повреде путника регулишу се преко осигурања које покрива ризик и накнаду штете у случају смрти путника, инвалидитета, привремене спречености за рад, надокнађује трошкове лечења…

Услов је да путник има регистарски или гаражни број возила, број линије, место и време настанка повреде и одговарајућу лекарску документацију.

РЕКОРД 12.000

Највећа сума коју је градски превозник исплатио износила је 12.000 динара. Овај износ ГСП је платио на име оштећене јакне. Сума која се исплаћује зависи од вредности оштећених ствари.

ПРИЈАВА ВОЗАЧУ, ПА КОМИСИЈИ    Уколико дође до оштећења гардеробе или обуће, потребно је да путник пријави оштећење возачу који проверава да ли је до њега заиста дошло у његовом возилу, и да се обрати Комисији за надокнаду материјалне штете писаним путем. Комисија решава захтеве путника узимајући изјаву возача и одговорних радника одржавања саобраћајног погона којем конкретно возило припада.

Н. ВУКИЋ     Новости

Можда ти се свиди

Оставите коментар