Почетна » Због наметнутих дугова београдског водовода у дужничко ропство!

Због наметнутих дугова београдског водовода у дужничко ропство!

од admin
0 коментар

 

На спорној адреси, Комунална инспекција Општине Врачар утврдила је да постоји само једно мерно место, такозвани водоводни сат, који се налази у ресторану. Дакле, једно очитавање потрошње воде за све потрошаче који се налазе на тој адреси. И то можда не би било спорно да водовод не обрачунава накнадно потрошњу по сваком објекту, већ целокупан износ рачуна стиже на име Виолете Димитријевић.

Инфостан, који регулише наплату покренуо је, у међувремену, више извршења за наплату рачуна за потрошњу воде, који у овом тренутку износе око 3, 5 милиона динара. Упркос доказима Комуналне инспекције, као и информацијама из водовода да се једино Виолети наплаћује потрошња воде, док је код других потрошача тај износ „нула“, у овом тренутку активно је 6 судских поступака.

Адвокат оштећене Димитријевић, Синиша Б. Мркајић каже да очекује да ће бити још поступака према његовом клијенту, као и да ту има много неправилности и нелогичности.

-Много је неправилности , немара и неодговорности од стране водовода и инфостана. Када покушавамо да нађемо решење, оба предузећа пребацују одговорност на друго предузеће и тиме сваљују терет на клијента, односно у конкретном случају Виолету Димитријевић. Мој клијент је редован и одговоран корисник свих осталих услуга (струје , телефона и сл…), и зато је врло некоректно и противправно јој наплаћивати утрошену воду за све кориснике на описној адреси. Плашим се да ће мој клијент запасти у дужничко ропство, због упитних извршења која су пристигла на наплату, иако су суђења у току, каже за Жиг инфо адвокат Синиша Б. Мркајић.

Виолета као и њен муж су забринути због целокупне ситуације. Питање је дана када ће материјално и психички се исцрпити.

-Овде је много неправилности али и непрофесионалсти, немара и неодговорности од стране водовода и инфостана. Пред толико тужби против мене и толико мојих покушаја да се реши проблем, нико није дошао да ме контактира, да пружи прилику да објасним проблем који је очигледан. Доказано је да је вода, практично, физички недељива и да смо сви станари на тој адреси, укључујући и ресторан, међусобно повезани. Међутим, само ја добијам рачуне за потрошњу воде! Проузроковали су ми многе страхове, неизвесности, несигурности, очаја. Ни сама не знам колики број приговора су усвојени, те стрпљиво чекам редовне поступке. Финансијски се исцрпљујем и не знам колико ћу још моћи да сносим трошкове даљих поступака, каже за Жиг инфо Виолета Димитријевић.

На крају приче, не може а да се не постави питање где је нестала хуманост и одговорност и како је могуће да Виолета сама плаћа потрошњу воде за све објекте који се налазе на овој адреси. Нажалост, случај Виолете са Врачара није једини у Београду. Таквих прича је, вероватно, безброј и све оне могу бити позитивно решене. Решење може доћи једино из београдског водовода који, за сада, не чује Виолетине вапаје.

За Жиг инфо:
Жељко Маторчевић

Можда ти се свиди

Оставите коментар