Стотине километара пруга готово су неупотребљиве јер годинама нису замењени прагови, а и саме шине су ужасном стању. Због тога се неретко дешава да возови стоје у месту или пак јуре, по српском, до 20 километара на сат.
Данашњи председник Гроцке, Драгољуб Симоновић би је директро Железница Србије од 2012-2014. године. Симоновић је за свог мандата изградио само осам километара пруге Београд – Панчево. У јавности је познат као бахати директор, чији је епитет добио лично од АЛександра Вучића.
За време мандата у Железницама, медији су писали да је нове дрвене железничке прагове уградио је у свој виноград у Врчину. Прагови су били намењени за изградњу и реконструкцију руинираних српских пруга.
Симоновић је то све демантовао , правдајући се речима да је неко прагове на његовом плацу подметнуо и искористио за сликање.
Стање пруге у Врчину
Прошле су године од какао Симоновић није више на челу Железница Србије. Недавно је, на излагању о београдском метроу, најавио да ће БГ воз превозити до Умчара, преко Врчина где ће многим грађанима скратити путовање. Међутим, ту испред председникове куће, пруга изгледа као да је из неке земље далеког истока.
Испуцали и трули прагови без завртња, настављене и испуцале по средини шине, као и видљиви траг да возови преко пруге „газе“ само два сантиметра је нешто што осликава ову деоницу.
Погледајте фотогалерију:
За Жиг Инфо:
Милан Јовановић