У изборној кампањи 2014, поједине фирме су давале странкама прилоге који су и до 143 пута већи од добити коју су исказале, а било је и случајева да су донације давала предузећа под блокадом, произлази из новог извештаја Агенције за борбу против корупције.
Платила пропала фирма: Тадићев билборд из 2014.
Таквим мућкама су се бавили ДСС, УРС, коалиција око НДС Бориса Тадића и коалиција око СПС.
Тако је међу донаторима ДСС било предузеће „Империа Цомпанy А-3 плус“ из Београда, које је за кампању издвојило осам милиона динара иако је 2013. пријавило нето добит од само 574.000, то јест готово 14 пута мање од донације.
Донатор листе НДС-Зелени је фирма „Брооклyн Бар“ из Београда, која је омогућила закуп три билборда за 417.384 динара, а за то време је била у блокади.
Прилог УРС-у Млађана Динкића од два милиона динара је дао „Стеелwаy“ из Малог Иђоша, а та фирма је у 2013. имала приход од само 79.000 динара.
Ипак, шампион је „Пассаге Адвертисинг“ д.о.о. из Београда. То предузеће је коалицији око СПС дало донацију од 6,76 милиона динара иако је 2013. исказало нето добит од свега 47.000 динара. Износ донације је 143 пута већи од исказане добити.
Такође, коалицији око СПС Ивице Дачића је „ФВС рентал“ у фебруару 2014. донирао 5,5 милиона динара. Та фирма је основана 19. фебруара 2014, а брисана је из регистра 5. маја 2014, што се поклапа с почетком и крајем изборне кампање.
Н. Б. Блиц