U izbornoj kampanji 2014, pojedine firme su davale strankama priloge koji su i do 143 puta veći od dobiti koju su iskazale, a bilo je i slučajeva da su donacije davala preduzeća pod blokadom, proizlazi iz novog izveštaja Agencije za borbu protiv korupcije.
Platila propala firma: Tadićev bilbord iz 2014.
Takvim mućkama su se bavili DSS, URS, koalicija oko NDS Borisa Tadića i koalicija oko SPS.
Tako je među donatorima DSS bilo preduzeće „Imperia Company A-3 plus“ iz Beograda, koje je za kampanju izdvojilo osam miliona dinara iako je 2013. prijavilo neto dobit od samo 574.000, to jest gotovo 14 puta manje od donacije.
Donator liste NDS-Zeleni je firma „Brooklyn Bar“ iz Beograda, koja je omogućila zakup tri bilborda za 417.384 dinara, a za to vreme je bila u blokadi.
Prilog URS-u Mlađana Dinkića od dva miliona dinara je dao „Steelway“ iz Malog Iđoša, a ta firma je u 2013. imala prihod od samo 79.000 dinara.
Ipak, šampion je „Passage Advertising“ d.o.o. iz Beograda. To preduzeće je koaliciji oko SPS dalo donaciju od 6,76 miliona dinara iako je 2013. iskazalo neto dobit od svega 47.000 dinara. Iznos donacije je 143 puta veći od iskazane dobiti.
Takođe, koaliciji oko SPS Ivice Dačića je „FVS rental“ u februaru 2014. donirao 5,5 miliona dinara. Ta firma je osnovana 19. februara 2014, a brisana je iz registra 5. maja 2014, što se poklapa s početkom i krajem izborne kampanje.
N. B. Blic