Svakodnevni incidenti u kojima učestvuju vozila GSP i privatnih prevoznika poput požara, otpadanja vrata, havarija u zglobnom delu i, na kraju, ubistvo slučajne prolaznice koja je stradala kada ju je udario točak otpao sa autobusa, nastavak su katastrofalne kadrovske politike SNS-a i bivšeg gradonačelnika Šapića. U nedostatku profesionalaca, SNS je politikom postavljanja stranačkih poslušnika na ključna mesta, kupovinom loših vozila, izostankom kontrole privatnika, dovođenjem nekvalifikovanih vozača i dodelom ugovora o prevozu firmama bliskim vlasti, doveo sistem javnog prevoza u Beogradu do kolapsa.
Gradski odbor Srbija centra zahteva hitnu smenu v.d. sekretara Sekretarijata za javni prevoz, u čijoj nadležnosti je „organizacija, način obavljanja i koriščenja gradskog i prigradskog prevoza putnika“.
Radovan Kremić postavljen je za na ovu funkciju maja prošle godine, kada je Predrag Lukić podneo ostavku zbog, kako je naveo, pritisaka. Kremić je do postavljenja na funkciju bio član Šapićeve stranke Spas i zamenik predsednika Skupštine opštine Bajina Bašta do 2022. godine, a u biografiji mu je, do tada, pisalo da ima završenu srednju školu. U međuvremenu, pojavila se informacija da je „diplomirani inženjer menadžmenta“.
Postavljanjem osobe bez iskustva i formalnog obrazovanja da upravlja i kontroliše javni prevoz u Beogradu jedan je od neodgovornijih Šapićevih poteza, koji je doveo i do smrtnog ishoda. Rezultat Kremićeve brige o javnom prevozu je ugrožavanje svih učesnika u saobraćaju, iako je više puta upozoravan, posle niza nesreća, da je neophodno da se izvrši dodatna tehnička kontrola vozila privatnih prevoznika, ali i vozila GSP. Umesto da učini sve što je u njegovoj nadležnosti da se izbegne tragedija, Kremić je stao iza plana da se privatnicima dodele nove linije na potezu 600. Srbija centar naglašava da stručne službe Gradske uprave i javna komunalna preduzeća ne smeju da vode partijski „šrafovi“, bez ikakvog iskustva, a sa jedinim ciljem – da izvršavaju naređenja vrha SNS-a.